בארץ

דרעי יורה לכל הכיוונים: "עשו הכל כדי ליצור מלחמת אחים"

על רקע סערת חוק הגיוס, אריה דרעי תקף את שופטי בג"ץ אשר החליטו על הוצאת צו הביניים העוסק באי תקצוב המדינה בישיבות שבהם תלמידים בני 18-26 אמורים להתגייס. אריה דרעי: "שופטי בג״ץ מבקשים לנסר את ענף הקיום של העם היהודי"
מערכת ice |  2
אריה דרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע סאגת חוק הגיוסיו"ר מפלגת ש"ס וחה"כ אריה דרעי מתח ביקורת חריפה על שופטי בית המשפט העליון לאחר שאלו החליטו להוציא צו ביניים שייכנס לתוקפו מתחילת חודש אפריל, אשר מציין כי המדינה לא תתקצב ישיבות עבור תלמידים בגילאי 18 עד 26 אשר אמורים להתגייס. 
בציוץ חריף שאותו פרסם אתמול (חמישי) ברשת החברתית X, כתב חה"כ דרעי: "פסיקת בג״ץ מקעקעת את יסודות הזהות היהודית של מדינת ישראל. שופטי בג״ץ מבקשים לנסר את ענף הקיום של העם היהודי".
 
יו"ר מפלגת ש"ס המשיך לתקוף את שופטי בג"ץ וציין: "עוד לא נולד מי שבקש לטשטש את הזהות היהודית של עם ישראל והדבר עלה בידו. עם ישראל עסוק במלחמת קיום בכמה חזיתות ושופטי בג״ץ עשו הכול הערב ליצור גם מלחמת אחים".
חוק הגיוס העסיק רבים במערכת הפוליטית, ביניהם את יו"ר מפלגת "יש עתיד" וראש האופוזיציה יאיר לפיד. בציוץ ברשת החברתית X, כתב לפיד לעוקביו: "בזמן מלחמה, הדבר היחיד שבו התעסק נתניהו בימים האחרונים זה לחפש פטור גורף מגיוס עבור החרדים שתבטיח את יציבות הקואליציה". לצד זאת, ציין לפיד: "התשובה שלו לבג״צ היא עלבון לאינטליגנציה, אין שום סיבה לאשר דחייה נוספת".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הצבא צריך חיילים. לעם פקעה הסבלנות. נגמרה החגיגה מכלוף (ל"ת)
    דני 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    דרעי
    יאצק 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמלעיט את העניין זה הצדיק אריה דרעי, הוא צדיק הצדיקים פעם יש בבכלא ופעם התארגן וניצל מישיבה נוספת והוא זה שמסיט נגד צרוף החרדים לגיוס לצבא, פרזיטים מושלמים
    סגור