בארץ

רחוב חדש נחנך בישראל: "עשינו צדק היסטורי, היה ראוי לכך"

סעיד משיח, בעליה של מסעדת סעיד המיתולוגית באור יהודה, יזכה לרחוב על שמו. המוסד הקולינרי שפעל מ-1978 עד 2019, הביא אליו עולים רבים לרגל, ביניהם ראשי ממשלות ונשיאים. ראש העיר ליאת שוחט: "הוא היה אדם שכיף לראות אותו, לשבת איתו, להתייעץ ולשתף אותו, ובהחלט גם לאכול אצלו"
מערכת ice | 
אור יהודה (צילום יוסי אלוני/פלאש 90)
שמו של סעיד משיח ז"ל, בעליה של מסעדת סעיד המיתולוגית באור יהודה, יתנוסס מעתה על שלט קבוע בעיר, לאחר שאתמול (שני) נקרא רחוב על שמו של מי שעמד בראש אחד המוסדות הקולינריים החשובים בעיר. מסעדת השיפודים שפתח בשנת 1978, זכתה להצלחה רבה, אך נאלצה להיסגר בתחילת שנת 2019, חודש לאחר מותו של משיח.
סעיד השאיר אחריו מורשת ענפה ונחשב לעילוי בתחומו. ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, הגיעה לנאום במקום, שיתפה תמונה וכתבה פוסט מרגש בחשבון הפייסבוק האישי שלה. "הבוקר עשינו צדק היסטורי עם אחת הדמויות האהובות והחשובות ביותר בתולדות העיר". 
 
"זה אולי לא פופולארי לקרוא רחוב על שמו של מסעדן, אבל סעיד האהוב, איש חסד ונתינה, היה ראוי לכך", הוסיפה שוחט. שוחט סיפרה כי רבים נחשפו לעיר בזכות משיח ושבמהלך השנים הגיעו המון אנשים לאכול במסעדה, כולל ראשי ממשלות ונשיאים. "עבור תושבי אור יהודה הוא היה האדם שכיף לראות אותו, לשבת איתו, להתייעץ ולשתף אותו, לקבל ממנו עצה טובה, לעבוד אצלו ובהחלט גם לאכול אצלו. לב אחד גדול".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה