בארץ

אודיה משתפת לאחר המפגש עם ניצול השואה: "מרגש, עצוב ומסקרן"

הזמרת האהובה אודיה אזולאי, נפגשה עם ניצול שואה בשם גבריאל, כך שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, לאחר מכן שיתפה את תחושותיה ומסקנותיה מהפגישה איתו. "הרבה ניצולי שואה חיים מתחת לקו העוני! האנשים שבזכותם אנחנו כאן. שעברו גיהנום בעודם בחיים. אלו שאמורים לחיות את הפרק האחרון בחייהם כמו מלכים"
מערכת ice | 
אודיה (צילום טל עבודי)
היום, (ראשון) ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה, הזמרת אודיה אזולאי משתפת בסרטון בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מבקרת ניצול שואה, גבריאל. בנוסף לסרטון המרגש, אזלואי כתבה בתיאור הפוסט את מסקנותיה מהפגישה עם גבריאל.
"תכירו את גבריאל, ניצול שואה בן 91, המפגש שלי איתו היה מרגש, עצוב ומסקרן. תמיד היה לי חיבור עמוק לסיפורי השואה וליום הזה בשנה (אולי כי אבא של סבתא שלי היה ניצול שואה ואולי כי זה היום שבו נולדתי..) זכיתי לשמוע מגבריאל את הסיפור האישי שלו ובעיקר לקחתי משם כמה דברים חשובים"
 
אודיה מספרת על 3 נקודות חשובות איתן יצאה מהפגישה עם גבריאל:
"1. האמונה היא שהצילה הרבה אנשים מהתופת הנוראית שם. אני מקווה שהאחים שלנו שיושבים עכשיו איפשהו בתוך עזה נאחזים באמונה החזקה הזו, שבעזרת השם יום אחד עוד תוציא אותם משם.
2. החשיבות של הצבא והנשק בישראל.
3. הרבה ניצולי שואה חיים מתחת לקו העוני! האנשים שבזכותם אנחנו כאן. שעברו גיהנום בעודם בחיים. אלו שאמורים לחיות את הפרק האחרון בחייהם כמו מלכים. דווקא הם חיים מתחת לקו העוני. חברים שלי בואו נעשה את המצווה החשובה הזו ביחד, דווקא היום".
לאחר מכן, אודיה שיתפה לינק לתרומות לניצולי שואה בסטורי שלה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה