ויראלי

אודיה בטענות נגד השותף המוזיקלי: "הזזת אותי ואז מעדתי"

אודיה כתבה איך נשבר הפסלון שהיא ושרק קיבלו: "אני לא שברתי, אתה הזזת אותי ואז מעדתי והפרס נפל בין המדרגות ונשבר והיה רעש של זכוכיות. אני מתחרטת שלא לקחתי את שלך כי זה אתה אשם בעיקרון. לילה טוב שיהיה".
מערכת ice | 
אודיה (צילום טל עבודי)
חילופי האשמות, בהומור כמובן בין שני השותפים המוזיקלים. המצעד המוזיקלי הרשמי של ישראל, ההיטליסט, העניק לזמרים עומר אדם, אודיה ושרק את פסלון הזכייה המכובד בגין להיטם "צמוד צמוד" שבישר את פסגת המצעד. אך השמחה הייתה קצרה. פחות מיממה לאחר קבלת הפרס, הזוג המוזיקלי גילה כי הפסלון כבר נשבר באורח טראגי.  
בעקבות האירוע המצער פרצה מחלוקת ציבורית סוערת סביב שאלת האחריות לשבירת הפסלון. שרק האשים את אודיה בגרימת הנזק בשוגג, בעוד אודיה טענה כי שרק אחראי לתקרית לאחר שגרם לה למעוד ולגרום לנפילת הפרס אל המדרגות.
 
למרבה המזל, נראה כי הסערה הרגיעה מהר והזוג התגבר על הפרשה, כשאודיה אף יכלה לרוץ קצת הומור על חשבון המקרה. למרבה השמחה, לא מדובר בזכייה ראשונה במצעד הישראלי עבור עומר אדם, שכבר זכה בפסגה פעמיים בעבר עם להיטיו "יהיה טוב" ו"רק שלך".
עם זאת, פסלון ההיטליסט המיוחל היה חוויה חדשה ומרגשת עבור שרק ואודיה, שמסתמן כי ידרשו לפסלון חלופי לאחר האירוע המצער. אודיה מבחינתה כתבה: "אני לא שברתי, אתה הזזת אותי ואז מעדתי והפרס נפל בין המדרגות ונשבר והיה רעש של זכוכיות. אני מתחרטת שלא לקחתי את שלך כי זה אתה אשם בעיקרון. לילה טוב שיהיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה