בארץ

רכב התפוצץ ליד מחלף וולפסון: גבר כבן 60 נפצע באורח קשה

המשטרה מודיעה כי קיבלה דיווח על אירוע פיצוץ ברכב ליד מחלף וולפסון אשר ממוקם בין חולון לבין תל אביב. גבר כבן 60 נפצע באורח קשה והוא הובהל לבית החולים וולפסון לקבלת טיפול רפואי. דובר מד"א: "בשעה 06:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על פיצוץ שנשמע ממיניבוס נוסע, ריק מנוסעים, ביציאה מיפו, סמוך למחלף וולפסון"
מערכת ice | 
חסימת כביש (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
משטרת ישראל הודיעה הבוקר (שני) על אירוע פיצוץ ברכב ליד מחלף וולפסון אשר ממוקם בין חולון לתל אביב, סמוך לתחנת הרכבת ובית החולים. בעקבות אותו אירוע חריג, פונה גבר במצב קשה למרכז הרפואי.
שוטרי מרחב איילון הגיעו לזירה והחלו באיסוף ממצאים ופעולות חקירה שונות. לטענת המשטרה, הרקע לאירוע הוא פלילי. מלבד העובדה כי הפיצוץ נשמע היטב, תושבי העיר חולון מספרים כי העשן נראה למרחקים.
מטעם דובר מד"א, זכי הלר, נמסר: "בשעה 06:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על פיצוץ שנשמע ממיניבוס נוסע, ריק מנוסעים, ביציאה מיפו, סמוך למחלף וולפסון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון, גבר כבן 60 במצב קשה, עם כ- 50% כוויות בדרגה ב' ו- ג' ופציעות רסס בפלג גופו התחתון".
הפאראמדיקים של מד"א שמחה סימנדוייב וחיים לוי, סיפרו על הטיפול הרפואי שהעניקו לגבר שנפצע באורח קשה כתוצאה מהפיצוץ שהתרחש מוקדם יותר הבוקר במחלף וולפסון: "שמענו רעש חזק של פיצוץ ומייד יצאנו למקום, כשהגענו, ראינו מיניבוס עולה באש ובסמוך שכב גבר כבן 60 בהכרה מלאה, עם כ-50% כוויות בדרגות ב' ו- ג' בגופו, ופציעות רסס בפלג גופו התחתון, הרחקנו אותו מהמקום, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים וולפסון הסמוך למקום כשמצבו קשה, שם הוא הורדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה