בארץ

בזק אנרג'י מסתבכת: למה הלקוחות קיבלו חשבונות חשמל מנופחים?

לקוחות רבים של בזק אנרג'י מתלוננים בימים האחרונים על חשבונות חשמל מנופחים שמגיעים לאלפי שקלים, וכאשר הם מנסים לפנות לשירות הלקוחות הם נאלצים להמתין זמן רב. מה באמת קרה שם?
מערכת ice | 
בזק (צילום shutterstock)
תקלה בבזק אנרג'י גרמה לאלפי לקוחות של החברה לקבל חשבונות חשמל מנופחים בחודש מרץ. בנוסף לכך הלקוחות מתלוננים על זמני המתנה ארוכים בשירות הלקוחות, כאשר ניסו לברר למה חשבון החשמל יצא כל כך גבוה. בעקבות התלונות בזק אנרג'י מפרסמת הודעה לציבור בה התנצלה על עוגמת הנפש והבהירה כי היא פועלת לתקן את הטעות.
כאמור לקוחות רבים פרסמו ברשתות החברתיות כי חברת בזק אנרג'י ניפחה להם את חשבון החשמל, כך למשל אחת הלקוחות קיבלה חשבונית על סך 2148.8 שקל, כאשר בחודש הקודם קיבלה חשבונית על סך 527.57 שקל.
 
במקרה אחר מנחם קולדצקי, כתב ועורך ב-JDN מפרסם ברשת החברתית X כי הוא קיבל חשבונית על סך 2,000 שקל, ולאחר מכן קיבל הודעה מהחברה כי: "חשבונית החשמל מרץ 2025 שנשלחה אליכם כללה סכום שגוי לחיוב. החשבונית תבוטל ובמקומה תישלח אליכם חשבונית חדשה בגובה החיוב הנכון".
מבזק אנרג׳י נמסר כי: "עקב תקלה טכנית נקודתית בחישוב צריכת החשמל הופקו חשבוניות עם חיוב שגוי עבור חלק מהלקוחות בעלי מונה חשמל בסיסי. התקלה אותרה וטופלה עוד בטרם בוצע החיוב בפועל. בשעות אלה אנו יוצרים קשר עם הלקוחות הרלוונטיים כדי לעדכנם, ובהפקת חשבוניות מעודכנות. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומודים מראש על ההבנה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה