כסף וצרכנות

פסח בפתח: עלייה של עד 60% בביקוש מוצרי חשמל

שלושה שבועות לפני הסדר והישראלים מסתערים על מכשירי החשמל. היבואניות והרשתות מדווחות על עלייה של עשרות אחוזים. אלו המוצרים הנמכרים ביותר
ענת סימן טוב | 
מוצרי חשמל (צילום shutterstock)
פסח בפתח והוא מביא איתו שינויים בהרגלי הצריכה. לקראת החג העמוס, ישראלים רבים יוצאים למסעות קניות, כשבד בבד, הרשתות השונות מציעות מבצעים. אחד הסקטורים שנהנים כל שנה מעלייה בפסח הוא ענף מוצרי החשמל.  
ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל, מדווחת על עלייה חדה של 20%-25% במכירות מוצרי החשמל בתקופת חג הפסח.
עידו שני סמנכ"ל השיווק של ניופאן: "בתקופה שלפני הפסח רואים גידולים במגוון רחב של מוצרים, אפשר לציין את קטגוריות הקשורות לבישול ואפייה: מעבדי המזון והמיקסרים כמו גם את קטגוריית המגהצים שצומחת משמעותית. בעולמות של המוצרים הלבנים יש גידולים משמעותי בתנורים ומקררים".
 
ומתי שיא המכירות? "בקטגוריית הלבנים (מקררים, תנורים, מדיחים, מכונות כביסה) הפיק מתחיל כחודש לפני החג עד שבועיים לפני החג. כאשר בקטגוריית המוצרים הקטנים (מעבדי מזון, מיקסרים, מוצרים קטנים למטבח, מגהצים) הפיק מתחיל כשבועיים לפני החג ועד ערב החג".
ברשת עולם הקולנוע החשמל, מדווחים על עליה של בין 20%-60%. המוצרים הבולטים הם המקררים עם עליה של 25%, שואבי אבק עם עליה של 20%, תנורי אפיה עם עליה של 60%, מכונות כביסה עם עליה של 25%, כיריים עם עליה של 30%, מייבשי כביסה עם עליה של 25% ומזגנים עיליים עם עליה של 25%. אך השיא עוד לפנינו, שיא המכירות מגיע כשבועיים לפי ליל הסדר.
רונן סלם מנכ״ל דרימי ישראל מדווח על עליה משמעותית בביקוש לשואבים שוטפים. גם רובוטים וגם שואבים שוטפים. הכמות מכר שואבים שוטפים לשואבים סטיקים אלחוטיים כבר כמעט שווה שזה נתון מאוד משמעותי ביותר ומצביעה על שינוי השוק. מבחינת מכירות יש עליה של מעל 30%  המוצרים הבולטים הם רובוטים וסטיקים שוטפים. ושיא המכירות קורה בימים אלו,  לקראת פסח. מאמצע מרץ ועד תחילת אפריל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה