בארץ

התעשייה האווירית תעביר אלפי עובדים מאשדוד לבאר שבע

דירקטוריון התעשייה האווירית החליט לקדם את ההחלטה שהתקבלה לפני 3 שנים להעביר את חטיבת היבשה למפעל בבאר שבע - מה שיצריך תימרוץ אלפי עובדים שיסכימו לעבור דרומה
מערכת ice |  1
התעשייה האווירית (צילום Markus Mainka / Shutterstock)
דירקטוריון התעשייה האווירית החליט לקדם את ההחלטה מ-2019 להעביר אלפי עובדים למפעל החדש של חטיבת היבשה בבאר שבע. בשלב הראשון יועברו בין 200 ל-300 עובדים מאשדוד דרומה.
אתר גלובס פרסם כי לפני שלוש שנים החלה החברה לפעול בתחומי רובוטיקה אוטונומית קרקעית, מערכות מכ"ם יבשתיות ומכ"מים להגנת גבולות, והחליטה להקים לשם כך מפעל בבאר שבע. אלא שמאז נתקע יישום ההחלטה מסיבות שונות.
המבנה שיוקם בבאר שבע על שטח של למעלה מ-200 דונם יעלה יותר מ-100 מיליון שקל. ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', תומך נלהב במהלך שיספק מקומות תעסוקה לתושבי העיר, וימשוך אוכלוסיות חזקות לבירת הנגב.

יחד עם זאת, המהלך עלול להיקלע לקשיים עקב התנגדות של עיריית אשדוד, וכמובן של עובדים שייאלצו להעתיק את מקום מגוריהם לנגב. לכן הוחלט לתמרץ את העובדים שיעברו בחבילת הטבות הכוללת מענקים ותוספת בשכר. מי שלא ירצה לעבור יוכל להמשיך לעבוד בתפקיד אחר במפעל באשדוד.
המפעל בבאר שבע צפוי לעסוק בין היתר בפיתוח המערכת האוטונומית "כרמל" לכלי רכב משוריינים של צה"ל, טנקים ונגמ"שים. התעשייה האווירית זכתה במכרז של משרד הביטחון לפרויקט.
התעשייה האווירית לישראל פרסמה בשבוע שעבר את דוחותיה הכספיים המאוחדים לתשעת החודשים הראשונים בשנה ולרבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר 2022. בין הנתונים העיקריים, התפרסמו נתוני מכירות החברה, שצמחו והסתכמו בכ-3,601 מיליון דולר בהשוואה לכ-3,205 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 12%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יפה
    דון 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה
    סגור