בארץ

נטלי דדון נגד נטפליקס: זה הצעד שהוציא אותה לרחוב

הדוגמנית נטלי דדון השתתפה בהפגנה מחוץ להקרנת הסרט החדש של נטפליקס
מערכת ice |  1
נטלי דדון מחרימה את נטפליקס (צילום אינסטגרם/ נטלי דדון)
לאחר שדווח כי נטפליקס תאפשר לצפייה סרט חדש בשם "פארחה" שמציג את חיילי צה"ל כרוצחי ילדים ירדנים, הדוגמנית ואשת העסקים נטלי דדון החליטה לבטל את המנוי שלה בשירות הסטרימינג, וגם נאמה אמש בהפגנה שהשתתפה בה בתיאטרון אל-סראיה ביפו.
בנאומה דיברה דדון אודות המוסר של חיילי צה"ל, וציינה כי ישנו רק נרטיב אחד והוא הנרטיב האמיתי: צה"ל הוא הצבא המוסרי בעולם.
מוקדם יותר גם כתבה באינסטגרם שלה על ביטול המינוי שלה: "סיבת הביטול: ערכים לפני מותרות!!! אז כפי שכבר כולם יודעים והעליתי גם כאן השבוע, נטפליקס מוציאה סרט בשם "פארחה" שככל הנראה מטרתו היחידה להגביר את אנטישמיות נגד העם היהודי. וזאת לא הסדרה היחידה האנטי ישראלית שמקבלת במה בנטפליקס. יש משהו מאוד ציני וכואב כשעולה סרט שמטרתו להציג אותנו כעם אכזר וחסר רחמים".
 
עוד כתבה: "אנחנו שיצאנו לרחובות לרקוד ולשמוח מיד עם היוודע החלטת האו"ם בכ"ט בנובמבר 1947, לא ידענו אז שהנה אנחנו עומדים בפני קרבות ארורים ונגררנו לתוך מלחמה בה כל הצדדים סבלו מאבדות קשות, אבל מעולם! מעולם העם היהודי לא נהג באכזריות, לא ביצע טיהורים, לא רצח חפים מפשע ללא סיבה ומתוך אכזריות נטו! לא אנחנו אלו שהכנסנו משפחות לתאי גזים, לא אנחנו אלו שעינינו ורדפנו, לא אנחנו אלו שאנסנו ורצחנו! אנחנו אלו שהיו תמיד בצד השני!".
בהפגנה השתתף גם השר המיועד מעוצמה יהודית, יצחק וסרלאוף.
שי גליק, מנכ"ל "בצלמו", מסר: "מקום שמפיץ אנטישמיות ושנאה חייב להיסגר. כמו שסגרנו את תיאטרון אל-מידאן וגלריית ברבור, ופורום דו קיום בנגב, נסגור גם את המקום הזה. נפעל שכבר השבוע יודיע משרד האוצר על שלילת התקציב כמו שהתחייבו היום שר האוצר ושר התרבות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יאלה י'חופרת
    Ace 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחררי אותנו ממך ולכי תחבקי איזה עץ
    סגור