בארץ

אבנר נתניהו תוהה: "איפה ארגוני הנשים?"

אבנר נתניהו עוד לא נרגע מהאירוע החריג אמש במהלכו מאות מפגינים צרו על המספרה בה שהתה אמו ומפנה שאלה נוקבת לארגוני הנשים שנאלמו דום באירוע החריג אמש ומילאו פיהם מים: "שמח שחזרת בשלום. ותוהה איפה ארגוני הנשים"
דוד זולדן |  2
אבנר נתניהו (צילום מסך פייסבוק)
אבנר נתניהו, בנם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה צפה אמש בדאגה יחד עם המוני ישראלים בהמון מפגינים שצרו על המספרה בה שהתה אמו שהייתה נצורה במשך שעות עד לחילוצה הדרמטי בידי כוחות המשטרה המתוגברים.
אבנר פרסם בחשבון הפייסבוק שלו תמונה עם אמו, וכתב: "שמח שחזרת בשלום. ותוהה איפה ארגוני הנשים".
 
אמש לאחר כ-4 שעות שעות שאשת ראש הממשלה הייתה נצורה במספרה בלב תל אביב, כוחות הביטחון בליווי פרשים וכוחות מג"ב מתוגברים הצליחו לחלץ אותה בשלום מזירת האירוע. מפגיני השמאל התגודדו מול מספרה בתל אביב בה שהתה שרה נתניהו וסירבו להתפנות כאשר המוני מפגינים וסקרנים המשיכו להגיע ולעבות את המצור על רעיית ראש הממשלה.
אשת רה"מ הייתה נצורה בתוך המספרה והמפגינים חסמו את היציאה למשך מספר שעות. המפגינים האלימים זעקו בקריאות: "שרה תצא בזינזאנה", וקראו למוחים נוספים להגיע למקום ולחסום את המעבר. גם בעת החילוץ קראו המפגינים קריאות גנאי לעבר גברת נתניהו ואף התקרבו וזעקו לעבר השוטרים במקום.
מי ששלהב את המפגינים והזרים מפגינים נוספים לאירוע כדי לבצר את רעיית רה"מ  היה חבר הכנסת לשעבר, יאיר גולן שבסרטון שהעלה לרשתות החברתיות אמר: "שרה הגיעה להסתפר ותראו איזה הפתעה חיכתה לה, קדימה למרי האזרחי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ארגוני הנשים עסוקים בניסיונות להיחלץ ממה שהחברים של
    גרשון גרשייגץ 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אביך מתחילים לעשות להם.
    סגור
  • 1.
    יאיר גולן
    יאיר גולן 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יאיר גולן לאיזה שפל חדש אפשר עוד להגיע? תתבייש
    סגור