בארץ

קטר רכבת הוצב ברחוב קפלן: "הדמוקרטיה- הדלק לקטר של המשק"

היום תתקיים הפגנת מחאה נוספת נגד הרפורמה המשפטית, כאשר המוקד היום יהיה בין היתר בנמל התעופה בן גוריון. לכבוד המחאה הוקם מיצג מחאה בלב רחוב קפלן בתל אביב, בצורת קטר רכבת - זו הסיבה
מערכת ice | 
מיצג מחאת ההייטק (צילום ענבל אורפז, דוברות מחאת ההייטק)
היום (ה') מתקיים יום מחאה נוסף, אשר קיבל את השם "יום ההתנגדות" וזאת לאחר שבשבוע שעבר הוא נקרא "יום השיבוש הלאומי". בדומה לשבוע שעבר גם הפעם הוקם מיצג מחאה בתל אביב מטעם ההייטקיסטים המוחים.
המיצג היום הוצב ברחוב קפלן בתל אביב ומציג קטר רכבת עם הכותרת "הדמוקרטיה היא הדלק לקטר של המשק". מטרת המיצג היא להמחיש את בלימת הענף שמוביל את המשק הישראלי, וזאת לאור רמיסת הדמוקרטיה על ידי הממשלה, כך על פי מקימי המיצג.
ממטה מאבק ההייטק נמסר: "הדמוקרטיה היא הדלק לקטר ההייטק שמוביל את הכלכלה הישראלית לשגשוג. כבר עכשיו, ניסיונות רמיסת הדמוקרטיה מצד הממשלה הובילו לבריחת משקיעים וחברות חדשות. היום ב-12 כולם יוצאים להפגין - חייבים להתנגד לדיקטטורה! לא ניתן להם לפגוע בדמוקרטיה ולרסק את ההייטק והכלכלה הישראלית".
 
לאור המחאה היום צפויים שיבושים רבים, כאשר הפעם במוקד יהיה נמל התעופה בן גוריון וזאת עקב הטיסה הצפויה של רה"מ נתניהו לאיטליה. כמו כן, שוטרים יוצבו בכוחות מתוגברים בכל רחבי הארץ, כאשר המפכ"ל יעקב שבתאי הבהיר כי המשטרה תפעל ב"אפס סובלנות כלפי הפרות סדר, פגיעה ברכוש, פגיעה בסמלי שלטון ושיבוש של שגרת החיים", לא יאופשרו חסימות שלא תואמו עם המשטרה ומתוכננת ענישה קשה למפרי החוק.
כמו כן, לאור העומסים בנתב"ג היום רשות שדות התעופה הודיעה כי היא ממליצה לטסים ולהקדים ולהגיע לנמל התעופה כמה שעות לפני הטיסה, וכן ממליצה לציבור להגיע ברכבת ולא ברכב. החשש הוא כי רבים יתעכבו להגיע לטיסה שנקבעה להם מה שיצור גל של בעיות לנתב"ג וחברות התעופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה