בארץ

ליברמן קורא לאופוזיציה למשוך את הצוותים שנשלחו לבית הנשיא

המחווה של רה"מ נתניהו כלפי מחנה השמאל ומתנגדי הרפורמה המשפטית לא מרשימה את ליברמן שנותר מאחור בזמן שנתניהו כבר החל במגעים עם גנץ ולפיד
דוד זולדן |  1
אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לא מחבק את מהלך הפיוס של נתניהו עם לפיד וגנץ בפרט כאשר הוא נותר מאחור ולא שותף למו"מ: ״אי אפשר לנהל משא ומתן כשנתניהו ושותפיו ממשיכים בהליך החקיקה. אני קורא למפלגות האופוזיציה למשוך את הצוותים שנשלחו לבית הנשיא, עד להורדת חוק יסוד השפיטה ובתי המשפט משולחן הכנסת. ככה לא מנהלים הידברות״. אומר ליברמן.
אמש אמר ליברמן בפגוש את העיתונות כי: "שום דיקטטור לא מסוגל לעמוד מול מחאה ציבורית רחבה וצודקת שמקיפה את כל חלקי האוכלוסייה. אני מקווה שב-10:30 מעבר לעצירת החקיקה, נשמע על התפטרותם של ראש הממשלה ושר המשפטים".
 
"אם לא נשמע על כך, אני קורא לחבריי בליכוד, לטובת מדינת ישראל, להדיח את נתניהו ולהקים קואליציה חדשה המורכבת ממפלגות ציוניות", הוסיף ליברמן.
דבריו של ליברמן נאמרו בעקבות הנאום של רה"מ נתניהו אמש שבו קרא "לעצור את החקיקה", ולאחר שיבושים בכל רחבי המדינה מצד המוחים נגד הרפורמה. במהלך ההפגנות, מאות אלפים הניפו דגלי ישראל בירושלים, בתל אביב, בחיפה, בבאר שבע ובמקומות נוספים, והביעו תמיכה מרשימה על המשך חקיקת המהפכה המשפטית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליברמן מטורלל אוהב כאוס בעם
    סימה 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך הביתה מושחת
    סגור