בארץ

גלית דיסטל תוקפת את המפגינים: "פלג קיצוני, בריוני ואלים"

שרת ההסברה גינתה את הצעדה בבני ברק: "למה אף אחד לא מרסן את הפלג הקיצוני, הבריוני והאלים שצומח לנגד עיננו בערוגת השמאל וממרר חיים של מדינה שלמה?"
מערכת ice |  3
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע הסערה סביב התקציב, הכספיים הקואליציוניים וחוק קרן הארנונה, ארגוני המחאה נגד הרפורמה המשפטית קיימו ביום רביעי צעדה בבני ברק תחת הכותרת "לחמורים נמאס! די לעושק, לשחיתות ולריסוק ישראל". במהלך האירוע נרשמו חיכוכים בין המפגינים לתושבי המקומיים, תומכי הרפורמה, עיתונאים וכוחות המשטרה.
שרת ההסברה, גלית דיסטל-אטבריאן, גינתה את הצעדה בחשבון הטוויטר שלה אמש, כאשר כתבה: "איפה גנץ? איפה מנהיגות השמאל אחרי מופע האימים בבני ברק? למה אף אחד לא מרסן את הפלג הקיצוני, הבריוני והאלים שצומח לנגד עיננו בערוגת השמאל וממרר חיים של מדינה שלמה? איפה התקשורת שכל כך נוחה להזדעזע כשמדובר בימין?".
היא המשיכה: "למה אף כתבה נוקבת בשום ערוץ טלוויזיה לא נעשית על פשעי הגזענות, האנטישמיות, הוונדליזם והברבריות ההולכים ומחריפים שלהם? כי מה? כי הם לא ליכודניקים אז מותר? איפה המשטרה? איפה השב"כ? עזבו את לפיד, ממנו אי אפשר לצפות לשום דבר טוב אבל גנץ, איפה גנץ? מה עוזר לעולם שגנץ נחמד ומתון וסבבה, אם הוא סותם את הפה מול קבוצת הבריונים הזאת שלוקחת מדינה שלמה כבת ערובה לטובת השנאה הבלתי מרוסנת שלה כלפי כל דבר שזז?".
 
"אשכרה קבוצה של כמה אלפי אנשים מקיאה את התת מודע המיוסר והאלים שלה בכבישים, ברחובות, מול בני אדם פרטיים ואין אף אחד שיחקור, ישקף, ימשמע או ירסן אותה. חלאס עם ההפקרות הזאת, אני קוראת לבני גנץ עוד היום להוציא גינוי חד משמעי כלפי קבוצת האנשים המצומצמת והאיומה הזאת שקורעת את החברה הישראלית מבפנים, אחרת כל המיתוג העצמי שלו כמנהיג המתינות, הממלכתיות והאחדות אינו אלא פטפוטי אסטרטגיה ריקים, ציניים ומחושבים", כך סיכמה השרה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פרסיה מטומטמת (ל"ת)
    ליאור 05/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    השרה לענייני גזלייטינג
    ד. 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריכה הייתה לקבל דחיפה מהמרפסת. הזדמנות שלא תחזור בקרוב.
    סגור
  • 1.
    מי את
    גר 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קיבלת תיק שרת ההסברה למה לא מתייצבת פעם בשבוע ומסבירה מה ממשלה עשתה למעננו האזרחים תלמדי בארה"ב דובר מתייצב בפני הציבור ומוסר דיווח וגם עונה על שאלות אני מבין שזה גדול עליך תחזירי את התיק
    סגור