בארץ

מנהל משמר החינוך הממלכתי: "השביתו את מערכת החינוך"

משמר החינוך הממלכתי בקריאה לשלטון המקומי ולראשי ארגוני המורים וההורים: "השביתו את מערכת החינוך על מנת להילחם בפגיעה האנושה במעמדם ובשלומם של המורים והתלמידים"

מערכת ice | 
יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
מנהל משמר החינוך הממלכתי, עו"ד איתמר קרמר, פנה הבוקר ליו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, מזכ"לית הסתדרות המורים יפה דן דוד, מזכ"ל ארגון המורים רן ארז ויו"ר הנהגת ההורים הארצית מירום שיף, בבקשה להביע את התנגדותם הפומבית להקמת הרשות לזהות יהודית בראשות אבי מעוז ולהשבית את מערכת הלימודים.
עו"ד קרמר כתב: "ברור לכל מי שאי פעם דרך בחדר כיתה כלשהי ובין היתר אנוכי כמורה ומנהל בית ספר בעבר, כי כל תכליתה של הקמת 'מערכת השקיפות להורים' היא איום מפורש על האוטונומיה הפדגוגית של המנהלים, המורים וצוותי החינוך בשטח, החלת צנזורה על פעולות חינוכיות וזריעת פילוג, הסתה ושיסוי בתוך הקהילות החינוכיות".
"ברגע שיוקם ה'מלשינון של אבי מעוז', האקלים בבתי הספר הממלכתיים יהפוך לקודר ומאיים יותר, ורווחתם המקצועית והאישית של צוותי החינוך תופר, תוך פגיעה בוטה בפרטיותם, בשלומם הנפשי ואף הפיזי. במקביל, הין ההורים תיווצר אווירת חשדנות וחוסר אמון, ובתי ספר שלמים עתידים לסבול מאיום של פירוק והיפרדות, הכל על חשבון ילדינו", הוסיף עו"ד קרמר.
ע"ד איתמר קרמר דורש משלטון המקומי וראשי ארגוני המורים וההורים "לגנות בצורה מפורשת את הרשות לזהות לאומית יהודית ולהשתמש בכל הכלים, כולל השבתה מלאה של מערכת החינוך, על מנת להילחם בפגיעה האנושה במעמדם ובשלומם של המורים וקהילות הלומדים בכל רחבי הארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה