בארץ

טלי גוטליב נגד נתניהו, שוב: "נורמליזציה עם סעודיה עאלק"

בציוץ בחשבון הטוויטר שלה, חברת הכנסת גוטליב יצאה נגד נתניהו ונגד הסכם עתידי עם סעודיה: "נורמליזציה עם סעודיה עאלק, אחלה כותרת"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
ח"כ טלי גוטליב החליטה לצאת נגד הסכם נורמליזציה בין סעודיה לישראל, עוד לפני שהוא נחתם. ח"כ גוטליב התייחסה לדיווח של ה"וול סטריט ג'ורנל" לפיו, ראש הממשלה נתניהו הנחה את מערכת הביטחון לבחון אפשרויות שבהן יהיה ניתן להסכים לדרישה הסעודית, לפתח תוכנית גרעין.
ח"כ גוטליב התבטאה נגד הסכם עתידי עם סעודיה בחשבון הטוויטר שלה: "נורמליזציה עם סעודיה עאלק. אחלה כותרת. נורמליזציה שכוללת הסכמה להפיכת סעודיה למעצמת גרעין בחסות ממשלת ימין זה טירוף מסוכן. אני מצפה שתצא הודעה מלשכת רוה״מ שתבהיר שאין מו״מ חשאי לקידום הסכמה להעשרת אורניום בסעודיה. אחרת אנחנו פשוט יורדים מהפסים".
 
זו לא הפעם הראשונה שגוטליב יוצאת נגד נתניהו, ח"כ גוטליב שמעה את ההבהרות שיצאו מלשכת ראש הממשלה אחרי ההשוואה של נתניהו כלפי המפגינים לאויבי ישראל ועלתה להתקפה מבית: "עוד הפעם לשכת רוה״מ בעוד הודעה מיותרת. אולי די? על מה אתם מתנצלים? סופסוף רוה״מ נתניהו אומר למוחים שמחרבים את המדינה מבפנים ומבחוץ את האמת בפנים ואתם ממהרים להוציא הסברים מלטפים?? נתניהו לא זקוק לכם שתסבירו אותו. גם אני לא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גוטליב
    שין 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס כבר מהאישה הזאת היא זקוקה להסתכלות בוודאי שאין לה מקום בכנסת. מינוי אישי של העבריין שמינה אותה
    סגור