בארץ

המשפחות השכולות בפנייה לממשלה: "דורשים נקמה"

פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור יוצא בקמפיין חדש הדורש נקמה בחמאס וחיסול האיום בטחוני למען הדורות הבאים: ״הדרישה שלנו היא לא רק לפעולה שתמוטט את חמאס אלא גם לנקמה שתסייע להבהיר לכל אויב שישקול להרים את ראשו"
מערכת ice | 
משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור יוצא בקמפיין חדש, הכולל הפגנות, מודעות וכד׳ הדורש נקמה בחמאס, חיסולו ומיגור כל איום ביטחוני על ישראל למען הדורות הבאים. פורום בוחרים בחיים מאחד מאות משפחות שכולות ונפגעים הן מקרב חיילי צה"ל הן מקרב נרצחי טרור.
״הדרישה שלנו היא לא רק לפעולה שתמוטט את חמאס אלא גם לנקמה שתסייע להבהיר לכל אויב שישקול להרים את ראשו, שלא כדאי לו לרצוח אותנו״ אומרים בפורום בוחרים בחיים ומוסיפים: ״כעת הפוקוס הוא על חמאס, אבל אויבינו רבים, אם זה חיזבאללה בצפון, הרש״פ בשטחי יהודה ושומרון ואם זה האחים המוסלמים וחלק מערביי ישראל כפי שלמדנו היטב באירועי שומר החומות״.
 
בנוסף קוראים בפורום שלא להיכנס לשום מו״מ שכולל שחרור מחבלים מהכלא: ״לצערנו לא למדנו לקח מכך שבעסקת ג’יבריל שוחררו מחבלים שיזמו והנהיגו את האינתיפדה הראשונה ובעסקת שליט שוחררו מחבלים שאחראים הן לרצח ישראלים וגם לטבח האחרון על קיבוצי, יישובי וערי העוטף. אסור לשחרר אף מחבל עם דם על הידיים או בלעדיו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה