כסף וצרכנות

סערה בשופרסל: פתק ועליו צלב קרס הגיע במשלוח

סערה ברשתות החברתיות סביב משלוח של שופרסל שהגיע בצירוף פתק ועליו מצוירים צלב קרס, ולצידו דגל ישראל אליו מכוונת אצבע משולשת: "מקווה שהטיפול יהיה הכי חריף שיש - אנחנו במלחמה". שופרסל מסרה בתגובה: "רואים בחומרה רבה, העובד זומן לשימוע ותוגש נגדו תלונה במשטרה"
תום נחום |  2
שופרסל (צילום Magma Images, shutterstock)
בעוד בימים האחרונים, לצערנו, נתקלנו בדוגמאות לא מועטות של תמיכה בחמאס במסגרת מלחמת 'חרבות ברזל' ובמתקפת הטרור הרצחנית נגד יישובי עוטף עזה ב-7 באוקטובר, שגבתה את חייהם של לא פחות מ-1,400 נרצחים, לצד לפחות 229 חטופים שנלקחו כשבויים לרצועת עזה, כעת מגיעה דוגמה נוספת ומזעזעת במיוחד שנחשפת ברשתות החברתיות, סביב פתק נאצה קשה שהוכנס לכאורה למשלוח של שופרסל.
בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו נועם בנעט, מרצה וחוקר על המזרח התיכון, חשף פתק שהוכנס למשלוח ועליו מצוירים צלב קרס לצד דגל ישראל אליו מכוונת אצבע משולשת: "הגיע במשלוח של שופרסל. מקווה שהטיפול יהיה הכי חריף שיש - אנחנו במלחמה". זאת לצד תיוג של שופרסל ושל דוברות המשטרה.
 
משופרסל נמסר בתגובה: ״שופרסל רואה את האירוע בחומרה רבה ותגלה אפס סבלנות כלפי אירועים מסוג זה. העובד המעורב אותר, זומן באופן מיידי לשימוע לפני פיטורים ותוגש נגדו תלונה במשטרת ישראל. אנו מתנצלים מעומק הלב על האירוע החריג ומוקיעים התנהגות שכזו״.
יש לציין כי כל זאת אגב, דווקא לאחר ששופרסל כרשת נקטה צעדים נרחבים לסיוע לתושבי עוטף עזה במסגרת המלחמה, כאשר לפני מספר ימים שופרסל אף החליטה להירתם למען החקלאים ולגבש תכנית סיוע לשיקום העשייה החקלאית בישראל. מנכ"ל קבוצת שופרסל אורי וטרמן, ומשנה למנכ"ל שופרסל ומנהל סחר ושיווק ניצן גולדברג, נפגשו בשבוע שעבר עם חקלאים ומגדלים ביישובי העוטף הסובלים בימים אלה ממחסור חריף בכח אדם.
הם שמעו מהם על המצוקה, על הצרכים ועל האתגרים שלהם, ועל בסיס זה נבנתה תכנית סיוע מיידית שתיתן מענה מקיף גם לטווח הרחוק: מתן אשראי והקדמת תשלומים לעשרות חקלאי העוטף. הרחבת רכישת הסחורה מיישובי העוטף - תרכוש מחקלאי העוטף את כל סחורת הפירות והירקות שנקטפה ביישובי העוטף בימים האחרונים.
 
כמו כן, מתן עדיפות מלאה לתוצרת ישראלית - תציב עמדות מכירה ייעודיות לתוצרת מקומית של חקלאות ישראלית ב-300 סניפי הרשת - בכניסה לסניפי הרשת יוצבו עמדות עם ירקות ופירות של תוצרת חקלאית ישראלית שנקטפה בישראל מלווה בשילוט: "חקלאות ישראלית היא גאווה ישראלית", אלפי זרי פרחים של מגדלים יימכרו בסניפים מרכזיים.
בנוסף, הקלה בתהליכי קליטת הסחורה - שופרסל תקל על תהליכי ביקורת האיכות של סחורה ישראלית מקומית על מנת לאפשר קליטת סחורה עם פגמים אסתטיים קלים שבאופן רגיל שלא עומדים בתנאי הבקרה המחמירים של שופרסל. סחורה זו תימכר במחיר נמוך יותר. התחייבות למכירת תוצרת ישראלית - שופרסל מתחייבת כי בכל רגע נתון 90 אחוז מהסחורה החקלאית שנמכרת בסניפים יהיו מתוצרת ישראלית מקומית.
וגם סיוע מול גורמי מדינה ורגולציה - בהתאם לצרכים שעולים מהשטח, בעזרת אנשי המקצוע של שופרסל. התנדבות של עובדות ועובדי שופרסל בשטח - עובדי שופרסל יגיעו ליישובי העוטף לעזור בקטיף ולתמוך בחקלאות הישראלית. 
אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל: "שופרסל תומכת בחקלאות ישראלית והחליטה להירתם למען החקלאים ולגבש תכנית סיוע לחקלאי ישראל בהיקף של מיליוני שקלים. מעל 90% מהפירות והירקות שנמכרים בסניפי הרשת בשגרה, הם מתוצרת חקלאות מקומית ישראלית. אנו בקבוצת שופרסל עושים הכל כדי להמשיך ולספק את הצריכה המקומית, עם עדיפות מלאה לתוצרת ישראלית, והחלטנו לבצע מספר פעולות מידיות כדי לשמור על נתון זה ואף פועלים בימים אלה להגדילו. טריות היא חלק בלתי נפרד משופרסל הודות למאות חקלאים מסורים שעובדים בשיתוף פעולה עם הרשת לאורך כל השנה, ושנותנים את הלב והנשמה בכל יום בשדה. זו המחויבות של שופרסל כקמעונאית המזון המובילה בישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מתפלא בכלל .מה תעשו להם? נו נו נו (ל"ת)
    מוקי 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הורסייך ומחריביך מימך יצאו
    חניבעל 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לסמוך על הערבים ורצוי לא להעסיק אותם כולם מחבלים
    סגור