בארץ

מזג האוויר השתגע: בגלל חשש לשיטפונות - אלו הדרכים שייחסמו

לאורך היום קיים חשש שמזג האוויר הסוער יביא להצפות בנחלי מדבר יהודה וים המלח. כל מסלולי הגלישה ייסגרו וכן כל מסלולי ההליכה בנחלים דרגה, משאש, תקוע, פרת ואוג. ציבור הנהגים מתבקש להתאים את נסיעתו בהתאם לתוואי הדרך
מערכת ice | 
שיטפונות (צילום בן קלמר/ פלאש 90)
על פי תחזית השירות המטאורולוגי והמרכז הלאומי לחיזוי שיטפונות, קיים חשש משטפונות בזק היום (רביעי), עד שעות הערב בנחלי מדבר יהודה וים המלח. לאור כך, יסגרו למבקרים כל מסלולי הגלישה במדבר יהודה וכן כל מסלולי ההליכה בנחלים דרגה, משאש, תקוע, פרת ואוג. 
ציבור הנהגים מתבקש להתאים את נסיעתו בהתאם לתנאי הדרך ולנקוט במשנה זהירות במקרה של שיטפונות וסחף בכבישים. ציבור המטיילים המגיע לאיזור לצפות בשיטפונות, מתבקש לעשות זאת ממקומות בטוחים ולהישמע להוראות השוטרים, המתנדבים ופקחי רשות הטבע והגנים. על כל אירוע חריג יש לדווח בהקדם למוקד 100 של משטרת ישראל. 

בהודעת משטרת ישראל צוין כי תעדכן את הציבור דרך אמצעי התקשורת, בדבר שינויים בהסדרי התנועה ובכל מידע רלוונטי על פי הצורך. משרד הבריאות הודיע השבוע על אזהרת רחצה בחופי אילת. עקב מזג האוויר הסוער ובשל החשש מזרימת נגר וניקוז מזוהם לים, אזהרה זו תקפה עד להודעה חדשה. מאז ה-7 באוקטובר, עת נאלצו מרבית מתושבי עוטף עזה ויישובי קו העימות בצפון להתפנות מבתיהם, הפכה אילת למרכז אוכלוסייה משמעותי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה