בארץ

בן גביר משתולל: "להוציא להורג מחבל נוחב'ה בכל יום"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יורה בקריאה חסרת תקדים בישיבת סיעתו: "חוק עונש מוות למחבלים, בכל יום שחטופים לא משתחררים, המשוואה פשוטה". כן איים כי אם המלחמה לא תימשך, יפרוש מהממשלה
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, עטיה מחמוד, יוסף מחמוד)
"אין יד חופשית להוציא לפועל את חוק עונש מוות למחבלים, שהיה מאפשר לנו לעשות משוואה פשוטה: כל יום שחטופים לא חוזרים - מוציאים עוד נוח'בה להורג". כך אמר היום (שני) השר לביטחון לאומי וחבר הקבינט איתמר בן גביר, בישיבת סיעת עוצמה יהודית.
"אנחנו חייבים להפסיק לדבר בשפה של עסקאות אלא בשפה של הכרעות", המשיך בן גביר. "הם יורים טילים משטחי הפינוי ההומניטרי, הם יורים על החיילים שלנו, ואנחנו ממשיכים בצעדים הומניטריים ומחוות הומניטריות. הגיע זמן ההערכה. ואני אומר את זה לראש הממשלה, לגנץ ולגלנט".
 
עוד תקף בן גביר: "החמאס לא היה מורתע בשביעי באוקטובר, ועדיין, אחרי 73 ימים של לחימה הוא לא מוכרע. כשרוצים להכריע לא מעבירים כסף לאף פקיד, ולא משנה אם זה פקיד מטעם הרשות או מטען גוף כזה או גוף אחר, ואפילו אם זה פקיד של אונר"א. כשרוצים להכריע, לא עושים הפוגות. ולא מאפשרים לאויבים שלנו להציב תנאים מזעזעים בשחרור החטופים".
 
בתשובה לשאלות עיתונאים איים בן גביר כי אם המלחמה לא תימשך – עוצמה יהודית תפרוש מהממשלה: "המלחמה חייבת להימשך, חייבים להמשיך בשיא הכוח ולסיים את המשימה הזו", אמר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    על אידיוט כזה המציאו את במשפט:" מי שכל היום דופק על
    אק 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מסמרים עם פטיש, חושב שכך נפתרות כל בעיות העולם"
    סגור
  • 1.
    ילד בן 5. האשך עדיין מחכה שיצדיעו לו בכיכר דיזינגוף.
    הרג"א עופר המשיח 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחלק נשקים למי שמחבק אותו. פופוליסט מסוכן.
    סגור