בארץ

"בן גביר מטיל אימה, העובדים מפוחדים והמשרד לביטחון לאומי בקריסה"

עיתונאי הארץ שוב נכנס חזיתית בשר לביטחון לאומי, שכבר תבע אותו בעבר: "היועץ המשפטי של המשרד מספר שבן גביר 'מטיל עליו אימה' וצועק עליו, המשרד לביטחון לאומי קורס". בן גביר בתגובה: "מי שאינו מיישם את מדיניות השר, חוטא לתפקידו ואין מקומו במשרד"
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
כתב המשטרה והפלילים של עיתון הארץ ג'וש בריינר, שב ומטיל ביקורת חריפה בשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר.
בציוץ בחשבון ה-X (טוויטר) שלו, כתב היום בריינר: "צמרת המשרד התפטרה, היועץ המשפטי של המשרד מספר שבן גביר 'מטיל עליו אימה' וצועק עליו, העובדים מפוחדים, אי סדרים בחלוקת נשק וסמפכ"ל אחד שמאוד רוצה להתחנף ואומר לחנמאל בדיון: 'your wish is my command'. המשרד לביטחון לאומי בקריסה והופך לסניף של עוצמה יהודית".
 
לאחר מכן הוסיף בריינר בציוץ נוסף: "כמו כן, לראשונה זה כשנה התקבלה תגובה עניינית מלשכת השר לביטחון לאומי: "אכן השר בן גביר אינו מקבל את המדיניות הקלוקלת שהייתה נהוגה בה פקידים מנהלים את ענייני המשרד השופטים והשר הוא עציץ. מי שאינו מיישם את מדיניות השר, חוטא לתפקידו ואין מקומו במשרד".
 
בחודש יוני השנה הגיש השר בן גביר תביעה נגד ג'וש בריינר ו'הארץ' לפיצויים בסך 3 מיליון שקל בגין הוצאת דיבה. בכתב התביעה נכתב: "עם כניסתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לתפקיד לפני כחצי שנה, קיבל הנתבע מהנתבעת פרויקט שעניינו הכפשתו ורדיפתו של התובע. לצורך כך הוחלט לפנות את הנתבע מרוב עיסוקיו עבור הנתבעת ולהושיב אותו יום יום, במשך שעות ארוכות, למצוא ולהמציא סיפורים על התובע - רובם כאלו אשר אין להם אחיזה במציאות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בריינר לא אמין
    אורח 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אצל בריינר הכל פוזיציה. הוא לא אוהב את המתנחלים ואת בן גביר הוא ממש שונא. אל תאמינו למילה שהוא כותב. גם לא צריך לשכוח באיזה עיתון הוא עובד.
    סגור
  • 1.
    מה ציפתם מעיתון הארץ כרגיל? (ל"ת)
    חן 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור