בארץ

נפתלי בנט מתפוצץ: "איך את מעזה לערוך משפט שדה לקצין?"

רה"מ לשעבר בנט לא יכול היה להבליץ על ציוץ של פעילת המחאה נאווה רוזוליו, שהאשים את תא"ל ברק חירם במותם של 12 בני ערובה בקיבוץ בארי. בציוץ בטוויטר כתב: "חדלי! איך את מעזה לציין לרעה שהוא בן הציונות הדתית ומתגורר בגוש עציון? לא נאפשר לחלק אותנו שוב"
מערכת ice |  9
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, הנלחם בתחום ההסברה מתחילת הלחימה, הגיב אתמול (ראשון) בזעם לציוץ בטוויטר של אשת המחאה נאווה רוזוליו, שתקף את תא"ל ברק חירם.
רוזוליו ציטטה תחקיר של הניו יורק טיימס שפורסם על הטבח בבארי ב-7/10, ובמרכזו הסיפור של 14 בני הערובה בבית של פסי כהן ז"ל. בתחקיר תא"ל חירם מאשר כי נתן את ההוראה לירות פגז טנק לתוך הבית:

"לקראת השקיעה, החל ויכוח בין תא"ל חירם למפקד הימ"מ במקום, שרצה לחכות כי חשב שחוטפים נוספים עשויים להיכנע. אבל חירם רצה שהמצב ייפתר עד רדת הלילה. דקות לאחר מכן שיגרו החמושים טיל RPG ואז, כפי שסיפר חירם עצמו, הוא אמר: 'המשא ומתן הסתיים. לפרוץ, אפילו במחיר של נפגעים אזרחיים'".
"ואכן, מסכמת חירם, "הפקודה ההזויה של חירם הביאה לחיסול של 12 בני ערובה ישראלים, כולל ילדים. לא בלתי רלוונטי לציין שברק חירם הוא בן הציונות הדתית (תושב תקוע), והוא עדיין לא הושעה. מתי הוא יושעה ויתוחקר? אחרי שהוא יפקיר חיי אדם נוספים? אולי גם את חיי החטופים?
"סולם הערכים של המשיחיים והפשיסטים, שכנראה מעדיפים את האדמה והרג האויב על פני קדושת החיים, מחלחל לצבא. זה מדאיג ומטריד שבעתיים, כשהחטופים שלנו עדיין מוחזקים ברצועת עזה. שוב סולם ערכים מפוקפק ועננת בנגביריזם חזקה מרחפים מעל מקרה של אצבע קלה מדי על ההדק, שהסתיים באסון טראגי".
 
רה"מ לשעבר בנט הגיב לציוץ וכתב: "חדלי. פשוט חדלי מיד, לפני שהקו הזה יתפוס. כיצד את מעזה לערוך משפט שדה לקצין, מפקד אוגדה, שרץ לתוך זירת האש בבארי ונלחם במחבלים על בסיס שני משפטים שצוטטו בעיתונות זרה ולרוב עוינת? מפקד אוגדה שנלחם כבר 70 יום למען ביטחוננו. את מבינה בכלל מה תמונת הקרב שהוא ראה? כמה זירות פתוחות בבארי היו באותה העת?
"וכיצד את מעזה לציין לרעה (!) שהוא בן הציונות הדתית?", ממשיך בנט, "ושהוא מתגורר בגוש עציון. באמת?! זה הזמן לייצר חציצות והפרדות בתוך העם שלנו? רק אמש הייתי בשלושה ניחומי אבלים ובאמת לא הייתי נדרש לכך, אך כמעט מחצית הנופלים במלחמה הם ממשפחות ציונות דתית.
"בהקרבה. בנחישות. באהבת הארץ. לצערנו נופלים כולם: דתיים וחילונים, אנשי ימין ושמאל, עירוניים, קיבוצניקים ובני פריפריה. כולם ביחד. לא נאפשר לחלק אותנו שוב. חייבים אחדות. אחדות ללא מחיצות. מכל הצדדים", סיכם בנט.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    לא שווה התייחסות
    מולי 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נפתלי ,אל תתרגז,היא לא שווה התייחסות....יאללה תקים מפלגה עם שקד והנדל....אני אשמח לדאוג לשאר.
    סגור
  • 6.
    בנט אומר שאותה סמאלנית גורתת לפילוג. עם שכמותה לא היינו
    יהודה 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביחד מעולם הם המיעוט שצריך להעלם לבין שאר אומות העולם
    סגור
  • 5.
    אסון
    ריקלין 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כאשר בטרגדיה נוראית נהרגו 3 חטופים מאש כוחותינו, כל המדינה בכתה. עכשיו צריך להבין אוגדונר בצה"ל נתן פקודה לטנק לפגוע בבית בבארי כאשר ידע היטב שיש שם בני ערובה. קצין בצה"ל רצח 12 קיבוצניקים! זאת האמת הנוראה. אם מחר בתקוע, מחבלים ייכנסו לבית וייקחו את המישפחה כבני ערובה, ייתן האוגדונר פקודת ירי לטנק?
    סגור
  • 4.
    בנט תפנה ללפיד שמנסה לשסע בחברה
    סימה 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפיד והרעל
    סגור
  • אולי קודם לביבי? (ל"ת)
    אני 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    נאווה רוזיליו שהשם ייקח אותך אשת שינאה ומדון (ל"ת)
    ראובן 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    נאווה.
    גיל 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מר בנט. נאווה לא בקו הבריאות הנפשית. כלום לא עזר לה. אשפוז, טיפול תרופתי, מכות חשמל. לכן, דעתה משובשת. נברך שלא יהיו עוד נאוות במדינה שלנו.
    סגור
  • 1.
    בנט
    רחמים 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בנט ראש הממשלה הבא
    סגור
  • העיקר שביבי בריא נפשית וגופנית (ל"ת)
    אני 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור