בארץ

בנט: "כל עם ישראל בנופלים, אסור שתהיה יותר ישראל ראשונה או שנייה"

רה"מ לשעבר נפתלי בנט מביע את כאבו על מותם של עשרת לוחמי צה"ל שהקריבו את חייהם במלחמה הנוכחית: "זכות נפלה בחלקנו להשתייך לעם המופלא שלנו, עם ישראל. יהי זכרם ברוך"
מערכת ice |  3
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
היום (רביעי), פרסם רה"מ לשעבר נפתלי בנט סטורי בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מביע את כאבו על נפילתם של עשרת הלוחמים אשר לחמו ברצועת עזה במהלך המלחמה הנוכחית. בסטורי כתב: "נפילת עשרה הלוחמים בעזה מספרת את הסיפור שלנו".
רה"מ לשעבר בנט ציין את רוח הלחימה המיוחדת של מפקדי צה"ל: "המפקדים בראש. 6 מתוך 10 הנופלים ששמותיהם פורסמו הבוקר הם קצינים. בשונה ממדינות אחרות שהמפקדים "מנהלים מאחור", בצה"ל המפקדים הולכים בראש. דוגמה אישית. זו הדרך של עם ישראל מאז ימי קדם. 'ממני תראו וכן תעשו', אמר גדעון לפקודיו וכך גם מפקדי גולני והצנחנים והשריון וכולם. בראש הלוחמים".
מלבד זאת,  רה"מ לשעבר בנט שלח מסר מאחד לעוקביו: "כל עם ישראל בנופלים. בנופלי יש דתיים וחילוניים, קיבוצניקים, יישובי יו"ש, ומהפריפריה ומערי המרכז. עפולה, רעננה, חיפה, אלמוג, קדרון, אשקלון, גבעתיים, נווה צוף. אסור שתהיה יותר ישראל ראשונה או שנייה. לא נאפשר שיחלקו בינינו שוב. יש ישראל ביחד".

עוד המשיך להביע את רוח הלחימה מעוררת ההשראה של לוחמי צה"ל בימים אלו וכתב: "נחישות ואמונה. חיילינו נלחמים כבר חודשיים בעיקשות, בנחישות נגד המחבלים. זה בזכות האמונה הצדקת הדרך. בהבנה שכדי שמדינה יהודית בארץ ישראל תתקיים, יש לכך מחיר. צה"ל יצא להתקפה נחושה וחזקה כדי להשיב את הביטחון. המחיר הכבד אך בשבת השחורה ראינו שאויבנו חפצים בהשמדה מוחלטת שלנו, ואם אנו חפצי חיים עלינו להשמיד את אויבנו".
לבסוף, הביע רה"מ לשעבר בנט את כאבו על מותם של עשרת הלוחמים וכתב: "הכאב נורא. ננשוך שפתיים ונמשיך עד לניצחון. גם בימים כאלה תזכרו: זכות נפלה בחלקנו להשתייך לעם המופלא שלנו, עם ישראל. יהי זכרם ברוך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בנט
    סש 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מטעה מר בנט, יש ישראל שלישית ואלה החרדים .אלה שלא מכירים במדינת ישראל לא בדגל לא בהמנון לא משרתים . אלה שמקבלים כספי אנשים עובדים אלה שהביאו את הגולה לארץ .
    סגור
  • 2.
    וממה יתפרנס אבישי בן חיים?
    רויטל 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקרה שלו זה מקום העבודה העיקרי מה הוא יהיה מובטל? אולי פשוט שדודי אמסלם יתן לו את המשכורת או של שר הגרעין או של שר במשרד המשפטים קוראים לזה ערבות הדדית
    סגור
  • 1.
    ממש לא
    אריק 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בנט באת להגן על תל אביב תן לנו שמות. שקרן עלוב ישראל הראשונה נמצאת בבור בקריה או 8200
    סגור