בארץ

ביטן התערב: העצמאים ממשפחות החטופים יפעילו ביטוח אבדן כושר עבודה?

בעקבות מעורבותו של יו"ר ועדת הכלכלה בכנסת ח"כ דוד ביטן ולאחר דיון שנערך בוועדה, נמצא פתרון שיאפשר לעצמאים ממשפחות החטופים להפעיל ביטוח אבדן כושר עבודה, זאת לאחר הבעיה שהעלתה מרב לשם גונן, אמה של החטופה רומי גונן
מערכת ice | 
דוד ביטן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ דוד ביטן, קיימה אתמול דיון שעסק בסיוע לענף סוכני הביטוח בהתמודדות עם השלכות המלחמה. בדיון הודיע היו"ר ביטן כי נמצא פתרון לבעיה שהעלתה בישיבה הקודמת מרב לשם גונן, אמה של החטופה רומי גונן, לפיה כעצמאית לא יכלה להפעיל את ביטוח אבדן כושר העבודה עליו שילמה במשך שנים וממשיכה לשלם. 
לשם גונן סיפרה כי בימים האחרונים, בעקבות הדיון הקודם, שוחחה עם סגן הממונה על רשות שוק ההון, אוהד מעודי, ונמצא מתווה לפתרון אפשרי שלא יצריך מעורבות מצד המדינה. לשם גונן ביקשה להודות על הסיוע לוועדה, למעודי וחברות הביטוח. מעודי הוסיף כי בזכות השיח מול חברות הביטוח הבעיה נפתרה.
 
בנוסף התייחס מעודי לבעיה שעלתה בדיון הקודם, באשר לגישה למערכת הר הביטוח לאנשי משרדם של סוכני ביטוח שנמצאים במילואים. מעודי אמר כי הרשות מאפשרת גם לעובדים מטעמו של סוכן לגשת לתיק הביטוחי, אך מדובר בפיתוח מערכת מחשוב שתימשך כ-4 חודשים עד חצי שנה. עם זאת, הוא הוסיף כי הדבר האחרון שהרשות תעשה בתקופה הזו זה לבקר בסוכנויות ביטוח של מילואימניקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה