בארץ

המאבטח שעבד במסיבת נובה חושף: "קיבלתי התראה שבוע לפני הטבח"

אלקנה פדרמן, קצין הביטחון במסיבת נובה, סיפר בתוכנית "הפטריוטים" של ערוץ 14, כי קיבל התראה מטרידה מחייל הפועל באגודת עזה לפני ה-7 באוקטובר: "הולך להיות משהו בסוכות, יש המון התרעות, המצב בעוטף עזה לא מזהיר"
מערכת ice |  1
צילום פלאש 90/ יונתן זינדל
אתמול (שני) בתוכנית האקטואליה "הפטריוטים" של ערוץ 14, התראיין קצין הביטחון במסיבה ליד רעים, אלקנה פדרמן, אשר סיפר כי לפני אירועי ה-7 באוקטובר, קיבל הקלטה מחייל הפועל באוגדת עזה, אשר הזהיר אותו מפני תרחיש שעלול לקרות במהלך המסיבה. 
"היה לי מאבטח שמשרת באוגדת רעים (אוגדת עזה), לפני המסיבה, הוא שלח לי הקלטת אזהרה והוא בעצם הזהיר אותי: 'אלקנה, הולך להיות משהו בסוכות, יש המון התרעות. המצב בעוטף עזה לא מזהיר, אז אמרתי אני אעדכן אותך. יכול להיות שיהיה, יכול להיות שלא יהיה’. הוא דיבר איתי בקודים", חשף פדרמן בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14.
פדרמן טען כי הוא העביר את אותה הקלטה לגורמים האחראים אשר מהם נמסר: "הכל בסדר, הצבא יודע לטפל והתרעות יש תמיד. הכל טוב". במהלך אירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר ביישובי העוטף, קצין הביטוח, אלקנה פדרמן, נפצע וזה אשר נזכר באותה הקלטה מטרידה שקיבל לפני המלחמה, פנה לאותו חייל.
"אמרתי לו ‘רציתי לדבר איתך על ההקלטה ששלחת לי שבוע לפני המסיבה, אתה דיברת איתי שם בקודים". לאחר שזה ביקש מהחייל הפועל באוגדת עזה, לחשוף את המידע שקיבל, ציין החייל בפניו: "אמרו לי שהולכת להיות חדירה ויש תכנית על השתלטות על  יישובים, לא הייתי יכול להגיד לך את זה אבל זה אכן מה שקרה”, סיפר פדרמן. 
לאחר אותו ריאיון שנחשף בערוץ 14, סיפורו של אלקנה פדרמן החל להדהד בכלי תקשורת נוספים. היום (שלישי) התראיין קצין הביטחון של המסיבה ליד רעים בתחנת הרדיו 103FM ואמר: "מי ששלח לי את ההודעה הוא חייל מאוד פשוט, אם הוא יודע את הדבר הזה, אני לא רוצה לדמיין מעליו מה ידעו. יצאו פה דוחות מודיעין ודברים יותר קונקרטיים וגדולים וכולם מתעסקים בהקלטה הקטנה שלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כולם ידעו
    עדי 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אדם עם חצי מוח פעיל הבין כבר בשבוע הראשון שאחרי הטבח שמישהו בישראל רצה שזה יקרה
    סגור