תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 14 נחשפת: "לא חשבתי שזה יגיע קרוב אליי"

העיתונאית ליטל שמש פרסמה ספר חדש פרי עטה, "כמה שווה דם יהודי?", שכתיבתו התרחשה לאחר הצטרפותה למשפחת השכול. בכתיבתה מתארת את האבסורד: "באותו ערב, כשאשתו הצעירה ניסתה לעכל שהיא אלמנה, כבר שידרו כרגיל את תוכניות הריאליטי בטלוויזיה"
מערכת ice |  1
ליטל שמש (צילום מסך)
בספר חדש חושפת עיתונאית ערוץ 14 את הסבל שחוותה כשהצטרפת למשפחות השכול, בזמן שחיברה את הספר "כמה שווה דם יהודי?". בספר שנקרא בנשימה עצורה חושפת העיתונאית ליטל שמש את מנגנון ההסתה, התמריצים והסבסוד של הרשות הפלסטינית לרצח היהודים. באוגוסט האחרון הצטרפה שמש למשפחת השכול המורחבת. בספר היא כותבת על הרגעים הדרמטיים בהם תפקידה הוביל לחשיפה שטלטלה את חייה.
"הייתי בבית כשהודעות על שני נרצחים בחווארה התחילו לרוץ בקבוצות הווטסאפ של אנשי תקשורת. למרבה הזעזוע, הפלסטינים בזירה צילמו את תעודות הזהות של הנרצחים, והתמונות גם הן הגיעו לתפוצה רחבה. כך, על הספה בסלון שלי, ראיתי פתאום את פניהם האהובות של הדוד שלי, סיילס, ובנו אביעד".
 
"מחבל הגיע למוסך שבו תיקנו את הרכב, ירה בהם מטווח קצר ורצח אותם. באותו ערב, כשאשתו הצעירה של אביעד עוד ניסתה לעכל שהיא עכשיו אלמנה, כבר שידרו כרגיל את תוכניות הריאליטי בטלוויזיה. חזרנו מהר לשגרה". שמש לא חזרה לשגרה. היא חקרה את המנגנון מקפיא הדם, במסגרתו דם יהודי מתומחר ומתומרץ עבור מחבלים.
תוצאות המחקר, שכולל ראיונות עם משפחות שכולות ומומחים, הפכו לספר שאינו קל לעיכול - אך הוא בגדר קריאת חובה לכל ישראלי,הרוצה לראות את המדינה שלו נאבקת בטרור בכל הכלים העומדים לרשותה. בספר חושפת שמש את המחירון המלא לרצח יהודים: זריקת בקבוק תבערה על מכונית שווה למחבל 4,000 שקל.
 
דקירה ופציעת נער יהודי באורח אנוש - 6,000 שקל. רצח שיוביל למאסר עולם יזכה את המחבל בלא פחות ממיליון דולרים. ליטל שמש היא מגישת חדשות ועיתונאית, בוגרת תואר שני בתוכנית רודרמן ללימודי יהדות ארה"ב ובוגרת המכללה למדינאות בירושלים. שמש היא קצינת הסברה במיל', לוחמת לשעבר ומתגוררת בתל אביב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליטל שמש בהצלחה
    פטריוט 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליטל אוהבים אותך גם יפה וגם מוכשרת צופים רק בערוץ 14
    סגור