ויראלי

קורין גדעון תוקפת: "מרמור, פח זבל, לחנך את הבהמות האלה"

אשת התקשורת והמנחה תקפה את אלה שנוהגים להגיב נגדה ברשתות החברתיות באופן קבוע. בין היתר, מופנות אליה תגובות נאצה כגון: "צבועה", "עלאק סקסית" ועוד. בסטורי נוקב במיוחד זעמה על אחת מהנשים: "תשפריצי את זה על הבעל שלך, על הילדים שלך, על ההורים שלך. תפסיקי, אל תעשי את זה אצלי"
מערכת ice |  1
קורין גדעון (צילום יחצ טריומף)
אשת התקשורת והמנחה קורין גדעון ביקשה אמש (שני) לעצור לכמה רגעים את הסטוריז השגרתיים שהיא מעלה באופן תכוף באינסטגרם ולחלוק עם מאות אלפי העוקבים אחריה בהודעות זדוניות ביותר שאותן נוהגת לקבל בקביעות. מאחורי ההודעות עומדת אחת הגולשות, שבאופן עקבי נוהגת להגיב לה על תכנים שאותם היא מעלה ומתעמרת בה.
אחרי שחשפה את ההשתלחות, גדעון פרסמה סרטון זועם. "והנה אחת שעוקבת ועדיין לא סובלת. לא מפספסת אף סטורי כבר שנתיים, ורק מגיבה מגעיל. נאלצתי לחסום אותה. "אבל אם מישהו יכול לבדוק איתה איך אפשר לעזור לה. מסכנה, בטח החיים שלה כל כך קשים ועצובים, אוף. אוהבת אותך, עדי. מקסימונת אחת, יהיה בסדר".
ההודעות הקשות שקיבלה באופן עקבי מאותה גולשת כללו התייחסו למראה החיצוני של גדעון: "את נראית לצערי כל כך זקנה", "צבועה", "את מנסה בכוח לדחוף בגדים לא מחמיאים", "עלאק סקסית", ועוד. בהמשך דבריה פנתה ישירות לגולשת שעלבה בה. "שנתיים שלמות מגיבה לי רק רעל. שנתיים אין לך משהו סביר להגיד? מה זה המרמור הזה, ולמה אני הכתובת שלך?".
 

(צילום: מתוך אינסטגרם)
"תשפריצי את זה על הבעל שלך, על הילדים שלך, על ההורים שלך. תפסיקי, אל תעשי את זה אצלי. וכן, אני אחנך אנשים. אני אחנך את הבהמות האלה. לא יכתבו לי ככה, ולא ידברו אליי ככה. כי די, אני לא פח זבל, ובמקום הזה יכבדו אותי. וגם אם לא סובלים אותי – אל תסבלו אותי בשקט. אל תעקבו וזהו, ואל תהיו פה!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודקת
    קוקי 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו שכותבת לך את הדברים האלה היא מאוד צודקת ואת הרווחת את כל זה ביושר ובצדק וחבל שאין עוד כאחו כמותה
    סגור