משפט

נתפסה על חם: מורה קיימה יחסי מין עם תלמיד - במהלך טיול שנתי

מורה לכלכלה בתיכון בארה"ב הודתה בבית המשפט כי נהגה לשכב עם תלמיד בכיתה י"ב. הפגישות הרבות ביניהם התקיימו בביתה, במכוניתה, בחניון, בכיתת לימוד ובטיולי שטח. אשת החינוך אף הגדילה לעשות, והעבירה את הקטין מחוץ לגבולות המדינה לשם ביצוע פעילות מינית משותפת. כיצד היא תיענש?
מערכת ice |  2
הת'ר הר, המורה ששכבה עם תלמיד (צילום יוטיוב/ Law&Crime Network)
הת'ר הר, מורה לכלכלה בתיכון בראיינט שבארקנסו, ארה"ב, הודתה בבית המשפט שקיימה יחסי מין עם תלמיד בכיתה י"ב במשך כ-30 פעמים. מערכת היחסים המינית ביניהם התרחשה בביתה, במכוניתה, בכיתת הלימוד ובטיולי שטח. הר בת ה-33, יזמה את הקשר הלא הולם עם התלמיד כשנתנה לו את מספר הטלפון האישי.
התלמיד והמורה תקשרו ביניהם דרך אינסטגרם וסנאפצ'אט, והקשר הפך למיני ובמהלך השנה הם קיימו יחסי מין כ-20 עד 30 פעמים. היא נפגשה עם התלמיד בביתה, במכוניתה ואף בכיתת הלימוד ובחניון בית הספר לשם קיום יחסי המין. בת ה-33 ניצלה את מעמדה כמורה ואת תמימותו של הקטין, תוך שימוש בתפקידה כדי לפתות אותו לבצע לפעילות מינית בלתי חוקית, על פי פרקליטות ארה"ב.
 
הר גם קיימה פעילות מינית עם התלמיד במהלך טיול שטח עם קבוצת תלמידים נוספים. בנוסף, היא הודתה בהעברת קטין מעבר לגבולות המדינה לשם פעילות מינית בלתי חוקית. על פשע זה, העונש יכול לנוע בין עשר שנות מאסר עד מאסר עולם. גזר הדין בעניינה טרם נקבע.
 
בתוך כך, הודאתה של הר מגיעה זמן קצר לאחר שעוזרת הוראה בקנטקי הודתה בקיום יחסי מין עם כמה תלמידים בו זמנית. המורות ניצלו את מעמדן ופגעו בתלמידיהן, ועתה ייאלצו לתת את הדין.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תנו ליהנות, יא סחים! (ל"ת)
    עמית 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קנאה
    א.זייד 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימותו הקנאיות !!!!
    סגור