בארץ

איילת שקד פותחת על נתניהו? "ביקש ממדינות אירופה לתמוך באונר"א"

שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, התראיינה לתחנת הרדיו "קול חי" וחשפה בפני המאזינים פרט מפתיע על רה"מ נתניהו: "נתניהו היה זה שפנה למדינות באירופה וביקש מהם לתמוך באונר"א שלא יתמוטט"
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו, איילת שקד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, רועי אלימה)
איילת שקד, שרת המשפטים והפנים לשעבר, התראיינה אתמול בערב (רביעי) למהדורה המרכזית של תחנת הרדיו "קול חי".  השרה לשעבר התייחסה למלחמה הנוכחית וחשפה בפני המאזינים פרט מפתיע על רה"מ נתניהו: "כשהנשיא טראמפ החליט על הפסקת התקציב לאונר"א,  נתניהו היה זה שפנה למדינות באירופה וביקש מהם לתמוך באונר"א שלא יתמוטט".
שקד מתחה ביקורת חריפה על מקבלי ההחלטות בקבינט הביטחוני וציינה כי מדינת ישראל לא השיגה עדיין את אחת מהמטרות המרכזיות שלה: "אנחנו לא מכריעים את החמאס. הודפים אותו ופוגעים בו אבל אין הכרעה". 
על רקע אמירותיו החריגות של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, כלפי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, ציינה שקד: "אנחנו צריכים ללכת עם האמריקאים ולא נגדם, הממשל האמריקאי נתן לנו תמיכה מדהימה בימים הכי קשים. שלחו תחמושת וסיוע והטילו ווטו על החלטות נגדנו. אנחנו צריכים להבין גם את הצרכים שלהם".
עוד ציינה השרה לשעבר בריאיון למהדורה המרכזית, כי ממשלת הימין מפספסת את אחת ההזדמנויות הגדולות ביותר: "יש כרגע הזדמנות היסטורית לפרק את אונר"א. זה ארגון טרור שמנציח את בעיית הפליטים הפלסטיניים, וממשלת ה'ימין על מלא' מפספסת את ההזדמנות ההיסטורית".
בהמשך דבריה, שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, התייחסה למתווה של עסקת החטופים ואמרה: "לא צריך להפסיק את המגעים לעסקה, אבל צריך לצמצם את הסיוע לחמאס, ואם צריך – שצה"ל יחלק בעצמו את הסיוע לאזרחים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    האמת על בנט והראיון אצל חנוך דאום
    כלנית 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה איילת שקד נהנית להצביע על מחדלי נתניהו אך משום מה נשמט מזכרונה מחדלי שותפה האהוב בנט בזמן ממשלת האחים המוסלמים אשר הצמד הזה נתן יד לעליית ווליד טעהא תוך כדי החרמת הימין והציונות הדתית ובכן אותו נפתלי בנט אמר בראיון לנחום דאום שהחמאס הרגיש שהוא זכה בלוטו איתו כי הוא אמר לשבכ לשנות את הגישה ולהכניס אלפי פועלים מעזה לישראל ותוך כדי ההתרברבות הזאת הוא עקץ את נתניהו כמיטב המסורת שלו ואמר שנתניהו פחד לעשות זאת מהפחד מהבייס שלו הכוונה הבייס הימני שידע מי הם העזתים לכל אורך הדרך בניגוד למחנה הנאור שראה בהם אסקופה נדרסת וכיום שהתברר שהפועלים הללו שימשו כמרגלים של החמאס, ציידו אותם במידע לגבי הבתים והמשפחות שחיו בתוכם כדי שיטבחו בהם ביתר שאת ובנוסף אותו בנט התרברב שהוא הותיר את החמאס מורתע בתום כהונתו כאשר התפרסם ב בcnn תחקיר שבו מצאו שתכנון המתקפה החל לפני שנתיים לאורך תקופת ממשלת מרץ ועבאס, ובנוסף בנט חתם על הסכם הכניעה עם חיזבאללה בעקבות לחץ אמריקאי דבר שמוטט סופית את ההרתעה הישראלית שפחדה מנחת הכתבם של נסראללה ולכן נכנעה לגחמותיו האם לאור ההספק הנוראי הזה של בנט אין לך בושה
    סגור
  • 3.
    מחפשת תשומי-לכי לבנט (ל"ת)
    מבין עניין 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    איילה התחלת את הקמפיין שלך (ל"ת)
    סימה 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שקד ובנט כהנא לא נשכח ולא נסלח
    פטריוט 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שקורה במדינה זה עליכם בגדתם בבוחרים שלכם נתתם לחלול להיות ראש ממשלה המסית הלאומי עדיף שתשבו בבתים שלכם ואל תוציאו את האף
    סגור