תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מגיבה לראשונה: מה היא חושבת על הריאיון של ברקו?

אחרי הריאיון של אייל ברקוביץ' לחדשות 13, בו התייחס כמובן לסכסוך עם אופירה אסייג, מגישת הטלוויזיה מגיבה לראשונה: "אני צופה רק באולפן שישי בקשת 12. מן הסתם הגיעו אליי ריקושטים, אבל אני מאחלת לו בריאות"
מערכת ice |  2
אופירה וברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
בערב שישי סוף כל סוף שודר הריאיון המלא של אייל ברקוביץ' לנטעלי שם טוב בחדשות שישי של רשת 13, הערוץ אליו עבר אחרי שנים ארוכות בקשת 12 בעקבות הסכסוך עם חברתו לשעבר אופירה אסייג.
היום (שני) אופירה אסייג הגיבה לראשונה לריאיון של איל ברקוביץ' שעורר סערה, כשהיא התראיינה ב"וואלה! סלבס", שם כאמור נשאלה על דעתה בנוגע לריאיון של ברקו, ואמרה: "אני צופה רק באולפן שישי בקשת 12. מן הסתם הגיעו אליי ריקושטים, אבל אני מאחלת לו בריאות".
את הדברים אמרה אופירה במהלך אירוע המודעות לסרטן השד של ערוץ המשמעות, ערוץ הבריאות של ישראל במלון סטאי יפו, שם קיבלו נסרין קדרי, פנינה רוזנבלום, אופירה אסייג ועדן הראל אות הוקרה מיוחד על ידי ויצו העולמי וערוץ המשמעות על תרומתן להעלאת המורל הלאומי. הפרס הוענק להן על ידי יו״ר ויצ״ו העולמית, אניטה פרידמן, במהלך אירוע להעלאת המודעות לסרטן השד שהפיק נשיא קבוצת ערוץ המשמעות, היזם ניב יעקובי.
כזכור, בראיון לנטעלי שם טוב סיפר אייל ברקוביץ': "אני ואופירה 18 שנה יחד, מתוך זה רבנו שמונה שנים. רציני, יש בינינו כל הזמן חיכוכים, את יודעת, כמו גבר ואישה נשואים. רבים, משלימים. רבתי איתה מלא פעמים לפני ולא עזבתי את התוכנית. אני עזבתי את התוכנית כי מיציתי, באמת מיציתי, עכשיו אופירה, זה כבר סיפור אחר. אני לא אגיד לך שלא רבנו. רבנו. היה פיצוץ מטורף. היו בינינו אס-אם-אסים. היא רצתה לעלות, אני לא רציתי לעלות, היא כעסה, אני לא כעסתי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צמד
    יעקב 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני נפולות
    סגור
  • 1.
    איך בת שלי אומרת זה קקי, וזה שלשול (ל"ת)
    יורי 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור