תקשורת ומדיה

גל הירש על החטופים: "מוכנים לשלם מחיר כבד, אבל הגיוני"

מתאם השבויים והנעדרים, תא''ל במיל' גל הירש, נאם היום (רביעי), בכינוס השנתי של "ועידת הנשיאים" על נושא החזרת החטופים מעזה: ״חשוב לי אישית שאף אחד לא יטעה, אנחנו מחויבים באופן מלא וחד משמעי להשבת כל החטופים הביתה"

מערכת ice | 
גל הירש (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
היום (רביעי), נאם תא״ל במיל׳ גל הירש, המשמש כמתאם השבויים והנעדרים של ממשלת ישראל, כאשר הוא הופיע בצהריים בפני ראשי הארגונים היהודיים הגדולים בארה״ב במסגרת הכינוס השנתי ה-49 של ״ועידת הנשיאים״.
במסגרת דבריו שנאמרו בתל-אביב התייחס הירש לסוגיית השבת החטופים מעזה ואמר כי ״חמאס לא נמצא כרגע באזור של להגיע להסכם. הדרישות שלהם מנותקות ואני מקווה שהם יחזרו למציאות כדי שנוכל לקדם את הנושא ולהגיע להסכם. חשוב לי אישית שאף אחד לא יטעה, אנחנו מחויבים באופן מלא וחד משמעי להשבת כל החטופים הביתה".
 
עוד אמר מתאם השבויים על הנושא: ״אנחנו יודעים שהמשמעות של הסכם עם חמאס זה שניאלץ לשלם מחירים כבדים. ואנחנו מוכנים לשלם מחיר כבד, אבל מחיר הגיוני. אנחנו מאוד נחושים להחזיר את כל החטופים שלנו הביתה״.

(הירש, קרדיט: COP)
עוד הוסיף הירש לחטופים שאולי שומעים אותו מהמנהרות: ״אני מקווה שהמלים שלי יגיעו לתאי הצינוק ולמנהרות שם מוחזקים החטופים האהובים שלנו, אנחנו עובדים 24/7 עם מיטב האנשים והטכנולוגיות להחזירכם הביתה שלמים ובטוחים. לא נוותר עד שתשוחררו. במשך 5 חודשים, מאז מוניתי לתפקיד, אני חי ונושם את סיפורי הזוועה.
המשימה הזו חייבת להסתיים בהצלחה. ישראל ואף מדינה אחרת בעולם מעולם לא טיפלה בסוגיה כזו מורכבת. בתחילה היו 3,200 נעדרים ובמשך ימים לא ידענו מה גורלם. באמצעות מאמצים דיפלומטיים וצבאיים, הצלחנו להחזיר את חלקם ארצה ואחרים, לצערי, נהרגו. החטופים שוהים שם בתנאים לא אנושיים, ללא אוכל ושתייה. 32 מבין החטופים כבר לא בחיים".
את נאומו בוועידת הנשיאים סיים במשפט: "7 באוקטובר מזכיר לנו משהו שכמעט שכחנו - אנחנו צודקים והמלחמה הזו יכולה להיות מנוע צמיחה לנצח ישראל״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה