קריירה ולימודים

חצי מיליון שקל בשנה: החוזה של גל הירש נחשף

חשף החוזה של המדינה עם האחראי לסוגיית השבויים: חצי מיליון שקל בשנה ואיסור על מתן הוראות לעובדי מדינה, כמו כן הוא לא יוכל לשמש יועץ לרה״מ לעניין השבויים ולא יוגדר ״הממונה״ על תחום השבויים והנעדרים
מערכת ice |  2
גל הירש (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
מיד תחילת מלחמת חרבות ברזל עקב הפיגוע הרצחני של חמאס שגבה את חייהם של 1,400 ישראלים יחד עם יותר מ-200 שבויים וחטופים שנלקחו בשבי החמאס בעזה, מינה ראש הממשלה בנימין נתניהו את תת אלוף גל הירש לאחראי על תיק השבויים והחטופים, כעת לאחר שנחשפה המשכורת שלו לכאורה, מגיעים סעיפים חדשים בחוזה של הירש.
איתי בלומנטל מפרסם כי: "נחשף החוזה של המדינה עם גל הירש - חצי מל״ש בשנה ואיסור על מתן הוראות לעובדי מדינה, הירש, שנתניהו מינה מיד עם פרוץ המלחמה לאחראי על השבויים והנעדרים לא יוכל לשמש יועץ לרה״מ לעניין השבויים ולא יוגדר ״הממונה״ על תחום השבויים והנעדרים".
עוד הוא טוען: "בשל ענייניו המשפטיים, נאסר על הירש להיות עובד מדינה והמדינה תעסיק אותו בפטור ממכרז דרך חברה חיצונית. עלות שכרו של הירש תעמוד על יותר מחצי מל״ש בשנה. כמו״כ נאסר על הירש לתת הנחיות לעובדי מדינה, או לייצג את המדינה.  בשל הקשיים המשפטיים בהעסקתו והגדרת תפקידו הירש לא קיבל שכר בארבעת החודשים האחרונים ועד כה העסקתו לא הוסדרה".
כזכור, בחודש אוקטובר, עמית סגל טען כי בניגוד לפרסומים: גל הירש לא מקבל שקל מהמדינה, משלם גם על הדלק על עצמו, כך גם המתנדבים שתחתיו.. זאת כשב-YNET דווח כי מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי פנה במכתב לנציבות שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ וביקש לסדר להירש שכר של מנכ"ל משרד ממשלתי. מדובר על 41 אלף שקל בחודש, לצד פנסיה צבאית של למעלה מ-35 אלף שקל שהירש גם ככה נהנה ממנה. למעשה שכרו מוקבל למנכ"ל בדרגה הגבוהה ביותר.
שלי כתב במכתבו להרשקוביץ בטענה שישראל נמצאת כיום במצב מלחמה בעקבות מתקפת הטרור של למאס שהובילה לאבדות קשות של נרצחים, פצועים, נעדרים וחטופים, כדי לתת מענה לכך הוחלט על הקמת מטה שיכלול את כל נושא החטופים והנעדרים בכפוף לראש הממשלה. בנוסף לכך אחריותו של הירש תהיה להיות בקשר עם משפחות החטופים והנעדרים והובלת צוות המשא ומתן, ניהול מאגר המידע וכדומה.
 
מהירש נמסר בתגובה לYNET כי הוא לא ביקש דבר, ממשרד ראש הממשלה נמסר כי השכר הוגן בהתחשב בכך שהירש עובד 24 שעות ביממה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי ישמע כמה זה
    גבריאל 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולה 41 אלף ברוטו בחודש משכורת שהיא אחת הנמוכות בשוק לבכירים
    סגור
  • 1.
    חלאסססס רדו ממנו. מלח הארץ??
    אורית 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה שחררו. רדו ממנו. חפשו עצים אחרים לטפס עליהם.
    סגור