תקשורת ומדיה

מגישת קשת 12 התאוששה מהפרידה: חושפת לראשונה את בת זוגה החדשה

נסלי ברדה, מגישת קשת 12, שנפרדה ביולי האחרון מבת זוגה ב-10 השנים האחרונות,  אירית מגל, חשפה לראשונה בפומבי את בת זוגה החדשה - סיוון פישלר
מערכת ice |  3
נטלי ברדה גיבורים (צילום צילום מסך קשת 12)
נסלי ברדה, מגישת קשת 12, שחוותה פרידה קשה ביולי האחרון מבת זוגה ב-10 השנים האחרונות,  אירית מגל, להן בת משותפת אותה הביאו לאוויר העולם אחרי שהתחתנו, החלה לאחרונה בזוגיות חדשה עם אישה בשם סיוון פישלר, מנהלת תקשורת ופיתוח עסקי של הוועד האולימפי בישראל ואם לילד בשם לביא.
בדרה ובת זוגה החדשה  מתראות כבר מספר חודשים, עוד לפני פרוץ מלחמת חרבות ברזל, דרך חברים המשותפים לשניהם. מאז שהחלה לצאת עם פישלר, ברדה לא חשפה אותה בפומבי, אלא שאתמול (שני) נסלי ברדה חשפה לראשונה בפומבי את בת זוגה החדשה, אחרי שהשתיים הגיעו להקרנת הסרט "הפילגש" בסינמה סיטי שבגלילות, כך על פי "פנאי פלוס".
 
כזכור, אחרי שחוותה את הפרידה הקשה מאירית מגל, ברדה העלתה סטורי שבו היא כתבה: " אני מרגישה שהגיע הזמן לשתף את שמתרחש אצלי. פרידה. לאחר כעשר שנים פלוס ילדה אהובה, הזוגיות שלי ושל אירית הסתיימה. זה קשוח וכואב מאוד אבל זו המציאות. אני מאחלת לכולנו וגם לעצמי שנתחזק ונשטף בכמה שיותר אהבת אמת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טירוף
    גבי 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לשכוח שהעולם משתגע... ידיעות שמנרמלות את הגועל לעולם לא...
    סגור
  • 2.
    נסלי ברדה
    מחמוד עבאס 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצטער אבל מה הדבר המעניין בכך.?? אם הגברת רוצה ליהיות עם חברה חדשה שיערב ויבושם לה אבל,הדבר לא מעניין אותנו כציבור !!
    סגור
  • 1.
    מה עובר על הילדים האלה כשהאבות/אמהות נפרדים?
    כואב לי 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם כאילו לא שייכים יותרלצד אחד? אם זה ילד ביולוגי של אחד/אחת מבני/בנות הזוג? אין להורה השני שום מעמד חוקי וזכויות. זה נורא. אם ההורה הביולוגי רוצה, הקשר יכול להתנתק ואז ילד שגדל עם עוד הורה, פשוט מאבד חצי משפחה. זה מה זה בעייתי. פשוט כואב הלב.
    סגור