תקשורת ומדיה

יעל בר זוהר חושפת את הדרמה הרפואית: "איבדתי את הקול"

יעל בר זוהר, שיתפה מספר סטורים, בהם מפגש מרגש עם חברה של עילי ברעם ז"ל, אחיינו של בעלה גיא זוארץ שנרצח ב-7 באוקטובר, וכמו כן חשפה את הקושי איתו היא מתמודדת (גיא ממריא ל'הישרדות' ממש עוד כמה ימים וזה לא פשוט לי"), ודרמה רפואית שעברה עלייה בעקבות כך: "ברור לי שזה הכי נפשי. הלחץ, המתח, וכן גם קצת עצב"
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
יעל בר זוהר, הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה האהובה, חווה תקופה קשה במיוחד אחרי מספר טרגדיות שעברה משפחתה, בהן מותו של עילי ברעם ז"ל, אחיינו של בעלה גיא זוארץ שנרצח בפסטיבל הנובה בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר.
הבוקר (רביעי) העלתה בר זוהר סדרה של סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא חשפה תחילה את המפגש המרגש שהיה לה עם המקעקעת שרה קורי, חברתו של ברעם. בסטורי שהעלתה היא צירפה תמונה שלה ושל שרה מחובקות וכתבה ברקע: "התאהבתי היום. פגשתי את שרה המדהימה, שהיא ועילי היו חברים בלב ובנפש. לצערי הפעם הראשונה שאנחנו נפגשות זה כשעילי שלנו לא פה. אני יודעת כמה הוא אהב אותה וזה ריגש והציף אותי מאוד".
בהמשך, העלתה סטורי נוסף בו שיתפה מספר פוסטים שכתבה שרה לעילי, ועל כך כתבה: "כל מילה שכתבת כל כך מתארת את עילי, והוצפתי בגעגוע שאין לתאר. עילוש, שמחה שהיית מוקף בעוד אנשי אור כמוך בזמן שהיית כאן".
ועם כל זה לא מספיק, בר זוהר שיתפה בדרמה רפואית שמגיעה ככל הנראה על רקע המצב הנפשי בו היא נמצאת, כך לטענה, כאשר היא איבדה את הקול שלה. "הספירה לאחור החלה. גיא ממריא ל'הישרדות' ממש עוד כמה ימים", כתבה תחילה בר זוהר.
בר זוהר הוסיפה על מצבה הלא פשוט: " למרות כל הפאסון והניסיון שלי כנראה שזה לא כזה פשוט לי, ופשוט איבדתי את הקול. ברור לי שזה הכי נפשי. הלחץ, המתח, וכן גם קצת עצב. תמיד מדהים לראות כמה הגוף והנפש קשורים
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יעל בר זוהר
    אורח 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעזבי מי צריך אותך בארץ שחצנית
    סגור