תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 13 מזועזעת: "היא זועקת, כמה כאב עוד נוכל להכיל?"

העיתונאית שיתפה את הפוסט שכתבה סבתה של שני לוק ז"ל, בנוגע לעובדה כי הצלם שתיעד את גופתה של לוק לצד מחבלים זכה במקום הראשון בתחרות צילום יוקרתית. "הגופה של הנכדה שלי מוצגת לעיני כל, והעולם שותק", נכתב
מערכת ice |  1
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
העיתונאית סיון כהן שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את הפוסט שכתבה סבתה של שני לוק ז"ל, שנרצחה בידי מחבלים בעת שבילתה בפסטיבל המוזיקה "נובה" ב-7 באוקטובר. "סבתא של שני לוק ז"ל זועקת, תקשיבו לה! שתפו לעולם", כתבה כהן.
הרקע לפוסט מגיע לאחר שצלם שתיעד את גופתה של לוק מועמסת על טנדר בידי מחבלים זכה במקום הראשון בתחרות צילום עולמית. הדבר הצליח לעורר סערה ברחבי הרשתות החברתיות ועורר את זעמה את סבתה, שנאלצה לראות כיצד המחזה המזוויע שנעשתה לנכדתה זוכה לפרס. "הנכדה המתה שלי מככבת בצילום שזכה בתחרות צילום יוקרתית, והעולם שותק", כתבה.
 
 
בהמשך הוסיפה: "הגופה של הנכדה שלי מוצגת לעיני כל, והעולם שותק. הגופה הזאת שהייתה רק לפני כמה שעות מלאת חיים אהבה ואור, מוטלת כגביע ניצחון לטרוריסטים ולצלם שפל. הנכדה היפה והמתה שלי, שמסביבה מצטופפים שלושה מרצחים צמאי דם, זו התמונה ההירואית שנבחרה במקום הראשון, והעולם שותק". לסיכום היא כתבה: "כמה כאב עוד נוכל להכיל? שלושה גברים צועקים "אלה ואכבר", צלם אחד שפל והנכדה המרוסקת שלי. והעולם שותק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכתבה
    אורח 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא כבר לא עובדת בערוץ 13 היא עזבה מזמן
    סגור