תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 חושף את המניע של חמאס לטבח? "הכל נכון"

בציוץ שהעלה שי גולדשטיין לחשבון ה-X שלו, ניתן לראות סרטון ובו דימוי של בכירי חמאס אשר דנים ביניהם בקבוצת וואטסאפ ובוחרים לתקוף את ישראל בשל היחלשות העם, וזאת על רקע הדיווחים על אי התייצבות למילואים ועל ההערכות השגויות של המודיעין הישראלי
מערכת ice | 
שי גולדשטיין (צילום יוטיוב/ 103FM)
שדרן הרדיו ומגיש ערוץ 14, שי גולדשטיין, שיתף בחשבון ה-X  שלו ( טוויטר לשעבר) סרטון המציג קבוצת וואטסאפ (שאינה אמיתית) בין בכירי החמאס, ובה הם משתפים בקטעים ששודרו בערוצי הטלוויזיה בישראל טרם מתקפת הפתע ב-7 באוקטובר, המציגים את הקרע שנוצר בעם והיחלשות הצבא לכאורה על רקע המחאות בנוגע לרפורמה המשפטית.
בתחילת הסרטון מצורפים לקבוצה בכירים כמו יחיא סינוואר, מוחמד דף איסמאיל הנייה ועוד, והם דנים בה על הדרך בה ינצחו את "הציונים". אחד המשתמשים מכריז: "הצבא הציוני מתפרק!". בהמשך נשלחות הודעות נוספות של סרטונים מתוך ערוצי הטלוויזיה, בהם מוזכרים נושאים כמו מחאת הטייסים, ההערכות השגויות של המודיעין הישראלי בנוגע לכך שהחמאס מורתע, ועוד. על כל אלו גולדשטיין כתב: "הכל נכון".
  
בסוף הסרטון ניתן לראות את תוצאות המתקפה ביישובי העוטף, כאשר ברקע התמונה המפורסמת של הרכבים השרופים מפסטיבל המוזיקה "נובה". כמו כן, מוצג סרטון של אחד הבכירים שטוען כי הם בחרו לתקוף בעיתוי זה מכיוון שאנשי מילואים רבים טענו כי לא יתייצבו לשירות בשל הרפורמה המשפטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה