תקשורת ומדיה

בן כספית נגד מגיש ערוץ 14: "מקווה שהקצף שהוא מתיז לא יפגע בי"

לאחר שאראל סג"ל תקף את נריה קראוס, אמנון אברמוביץ' ובן כספית בתוכניתו בערוץ 14, מיהר האחרון למתוח עליו ביקורת חריפה ברשת החברתית X. בן כספית: "לא מקשיב למה שהלרלרן הזה אומר, בסרטון הזה או בכלל, בתקווה שהקצף שהוא מתיז סביבו לא יפגע בי"

מערכת ice |  5
בן כספית נגד ערוץ 14 (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay, מסך ערוץ 14)
אמש (שני) איש התקשורת אראל סג"ל הביע בתוכניתו בערוץ 14 ביקורת חריפה נגד העיתונאים בן כספית, נריה קראוס ואמנון אברמוביץ' וציין כי אלו תקועים בשנת 1944. "הניו יורק טיימס והפרוקסי שלו 'הארץ' הם העיתונים שמונחים בידי יום בלשכתם של ראשי מערכת הביטחון והמשפט לדורותיהם, שכמו נריה (קראוס) מתפקדים על תקן סוכנים או שמע אידיוטים שימושיים של הממשל האמריקאי בקבינט", כך אמר סג"ל בתוכנית "הדו"ח של אראל".
בעקבות הביקורת החריפה נגד אותם עיתונאים בכירים, מיהר בן כספית להגיב לדבריו של סג"ל בציוץ ברשת החברתית X: "אני לא מקשיב למה שהלרלרן הזה אומר, בסרטון הזה או בכלל, בתקווה שהקצף שהוא מתיז סביבו לא יפגע בי. ולכן הצצתי בסרטון הזה ב-mute", כך כתב תחילה כספית".
כספית הגיב לטענה שהוצגה על מסך הטלוויזיה בעת דבריו של סג"ל, כי הוא וחבריו בתחום התקשורת אמנון אברמוביץ' ונריה קראוס תקועים בשנת 1944. "מה שכן, אני לא עובד בהארץ וגם לא בניו יורק טיימס. הייתי מתקן את הכותרת: אני לא תקוע ב-1944, אני תקוע ב-7 באוקטובר 2023 ויודע שאין מדינה שפויה אחת בעולם שראש ממשלה היה נשאר בתפקידו אחרי חורבן מהסוג הזה, או אפילו חמישית ממנו".
כספית, אשר מרבה למתוח ביקורת חריפה על נתניהו ותומכיו, ציין בלעג: "אין כת בעולם שלא הייתה מתפרקת ונפוצה לכל עבר אחרי שמנהיגה היה מתגלה כבלון הליום מלא אוויר חם. כת אחת בעולם אין כזו, למעט הכת הביביסטית".
 
איש התקשורת המשיך לתקוף את ראש הממשלה ואף כינה אותו כ"מלאך החבלה שהקליט סרטון באנגלית בו הוא מייבב ומתחנן שיעזרו לו למנוע צווי מעצר מהאג". כספית טען כי רה"מ נתניהו התקשר לאמריקאים בכדי למנוע את צווי המעצר מהאג.  "הוא הזיל דמעות תנין, ובלבל לביידן את המוח בטלפון שיעשה הכל לעצור את זה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בוז לבן כספית וחבר מרעיו שמזהמים מידי יום את האוויר. (ל"ת)
    גילה 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    בן כספית אלים מילולית. שקרן. ומעורר בחילה.
    שימי 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שילם 40.00 אלף לאריה דרעי. מקומו לא בתקשורת.
    סגור
  • 3.
    בן כספית אלים מילולית. שקרן. ומעורר בחילה. (ל"ת)
    הילה 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 2.
    כספית השנאה לביבי שיגעה אותך
    סימה 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כתב עלוב ופוליטי
    סגור
  • 1.
    בן כספית הוא קאפו (ל"ת)
    ניר 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור