תקשורת ומדיה
מגיש ערוץ 14 מתפוצץ על רביב דרוקר: "למה אתם כאלה טמבלים?"
שמעון ריקלין מגיש ערוץ 14 זעם על דברים שאמרו בערוצים 12 ו-13 על הטבח בחוף בונדיי בסידני שבאוסטרליה: "הם תמיד חייבים למצוא סיבות למה הורגים יהודים, למה אתם לא לומדים היסטוריה?
בתכנית "אזור מלחמה" ברשת 13 בהגשת רביב דרוקר התייחס הפאנל לפיגוע הירי הקשה בו נרצחו 15 יהודים, ביניהם אזרח ישראלי. המגיש שאל את חברי הפאנל: "יכול להיות שהם עושים את זה בגלל שהם מזדהים עם מה שקורה בעזה?". שעה לפני כן גם מגיש ערוץ 12 רפי רשף התייחס לאירוע הקשה לפני יומיים ושאל: "אז כרגע אין מניע ברור?"
מי שהתפוצץ מהשאלות הוא מגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין שתקף: "אלפי שנים של אנטישמיות - בלי מתנחלים ובלי מדינת ישראל. אתם לא מסכימים להאמין ששונאים יהודים באשר הם יהודים". גם על רביב דרוקר היה לריקלין מה להגיד: "הם חייבים למצוא סיבה למה הורגים יהודים - אנטיוכוס הרביעי לא חיפש סיבות וחילל את ההיכל. למה אתם לא לומדים היסטוריה? למה אתם כאלו טמבלים?!"
דרוקר על הטבח בסידני: "יכול להיות שהם עושים את זה בגלל שהם מזדהים עם מה שקרה בעזה" | ריקלין תוקף: "הם חייבים למצוא סיבה למה הורגים יהודים - אנטיוכוס הרביעי לא חיפש סיבות וחילל את ההיכל. למה אתם לא לומדים היסטוריה? למה אתם כאלו טמבלים?!"#ריקלין_ושות@Riklin10 @riklinandco pic.twitter.com/ZJ8eMKPUON
— C14 (@C14_news) December 16, 2025
מי שהתפוצץ מהשאלות הוא מגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין שתקף: "אלפי שנים של אנטישמיות - בלי מתנחלים ובלי מדינת ישראל. אתם לא מסכימים להאמין ששונאים יהודים באשר הם יהודים". גם על רביב דרוקר היה לריקלין מה להגיד: "הם חייבים למצוא סיבה למה הורגים יהודים - אנטיוכוס הרביעי לא חיפש סיבות וחילל את ההיכל. למה אתם לא לומדים היסטוריה? למה אתם כאלו טמבלים?!"
עוד ב-
כזכור, ביום ראשון האחרון בשעות הערב לפי שעון סידני, הגיעו שני אזרחים מוסלמים לחוף בונדיי, שם היה אירוע של חב"ד בהשתתפות יותר מ-1,000 אנשים להדלקת נר ראשון של חנוכה. המחבלים אב ובנו החלו לטבוח באזרחים ששהו. 15 מתוכם נרצחו ומעל 60 נפצעו באירוע הקשה ביותר בשנים האחרונות בקהילות היהודיות בגולה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



