תקשורת ומדיה

'חטופים' רושמת עוד הצלחה בארה"ב: זכתה ב'פיבודי' על הצטיינות בטלוויזיה

מדובר בפרס יוקרתי המוענק מדי שנה על הצטיינות בשידורי רדיו וטלוויזיה, ומוענק על ידי בית הספר לעיתונות ותקשורת המונים שבאוניברסיטת ג'ורג'יה
חטופים האמריקאית, ממשיכה לקצור פרסים. אחרי גלובוס הזהב, כעת זוכה \'הומלנד\', הגרסה המקומית ל\'חטופים\', בפרס פיבודי על הצטיינות בשידורי טלוויזיה.
פרס פיבודי מוענק מדי שנה על הצטיינות בשידורי רדיו וטלוויזיה. הפרס מוענק על ידי בית הספר לעיתונאות ותקשורת המונים \'הנרי וגריידי\' שבאוניברסיטת ג\'ורג\'יה, כהוקרה על הישגים בתחומי השידור העיתונאי, הדוקומנטרי, חינוך, בידור ותכניות ילדים.
הפרס יוענק ב-21 במאי בטקס השנתי והמסורתי שיתקיים בניו יורק ואותו ינחה שחקן הקולנוע והתיאטרון פטריק סטיוארט.
לפני חודשיים זכתה \'הומלנד\' בפרס גלובוס הזהב על סדרת הדרמה הטובה ביותר. את הפרס קטפו יוצר, תסריטאי ובימאי הסדרה גידי רף, יחד עם צוות הכתיבה של \'הומלנד\' הווארד גורדון ואלכס גנזה (יוצרי \'24\'); ואת הפרס לתסריט לסדרת הדרמה החדשה הטובה ביותר בטקס איגוד התסריטאים האמריקאי. עורכי \'הומלנד\' ג\'ורדן גולדמן ודיוויד לת\'אם, זכו בפרס היוקרתי של איגוד העורכים האמריקאי על עריכת פרק הפיילוט.
\'קשת\' וגידי רף מכרו את \'חטופים\' לאולפני FOX בתחילת השנה. במקביל לכתיבת העונה השנייה בארץ, היה רף שותף לכתיבת הגרסה האמריקאית יחד עם גורדון וגנזה. מנכ\"ל קשת אבי ניר, וסמנכ\"ל התכניות רן תלם, הם גם המפיקים האחראיים של העונה הראשונה לצד רף, גנזה וגורדון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה