תקשורת ומדיה

טועים, טעינו, טעות: "בוקר טוב לסגן השר מיקי לוי"; "כן, אבל זה ח"כ מיקי רוזנטל"

הפקת 'סדר יום' ברשת ב' אמורה הייתה להעלות על הקו את סגן שר האוצר, אבל לשידור הגיע בטעות הח"כ מטעם 'העבודה', שניצל את ההזדמנות עד תום
את טעות ההפקה הזאת ניצל מיקי רוזנטל על תום. חבר הכנסת מטעם מפלגת העבודה הועלה לשידור עם תחילת התכנית סדר יום של קרן נויבך ברשת ב\', מה שהפתיע מאד את המגישה.
\"בוקר טוב לסגן השר מיקי לוי\", פתחה הבוקר (יום ה\') נויבך את השיחה על סוגיית יצוא הגז מחוץ לישראל, אולם זכתה לתשובה המפתיעה: \"בוקר טוב, אבל זה ח\"כ מיקי רוזנטל\". נויבך נשמעה מובכת מהמקרה, ואמרה כי הטעות הזאת בהחלט יכולה לספק חומר לאתרי הברנז\'ה השונים.
רוזנטל, ח\"כ טרי אבל עיתונאי ותיק, ידע כי לא כל יום נקרית בדרכו של פוליטיקאי ההזדמנות לשטוח את טענותיו בתכנית רדיו פופולארית, אז הוא לא נתן לאופציה זו ללכת לאבדון, וכאשר נויבך אמרה כי \"רצינו לדבר עם סגן שר האוצר מיקי לוי\", ענה לא רוזנטל: \"אבל גם אני יכול לומר את דעתי על סוגיית הגז\", והוא אכן שטח את טענותיו.
מרשות השידור טרם התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוכחים את חשיבות ההפקה
    ערן גפני 06/2013/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרבית המאזינים לרדיו, שומעים בסוף השידור את המלים: "הפיק/ה את השידור..." ולא מבינים כי מאחורי המלים הללו מסתתרים האנשים החשובים באמת בהבאת השידור וזרימתו בצורה שוטפת לאזני המאזינים. המפיקים הם אלה שמתאמים ראיונות, הם מתאמים לוחות זמנים לאייטמים השונים ואחראים על איסוף נתונים שיימסרו לידי העורכים והמגישים של השידור. טעות כזו, של בלבול בין סגן השר מיקי לוי לבין ח"כ מיקי רוזנטל לא אמורה לקרות למפיק/ה מנוסה, שאמורים להכיר את האנשים עימם הם אמורים לתאם ראיון, והבלבלול הזה מעיד על חפיפניקיות מצד אחד, אבל יתכן גם על לחץ מיותר שמופעל עליהם בידי עורכי התכנית.
    סגור