תקשורת ומדיה

לוטשים עיניים לשוק הלטיני: Do Me a Favor הישראלי ישודר בארגנטינה

'ארמוזה פורמטס' חתמה על הסכם פיתוח והפצה עם הערוץ הארגנטינאי Telefe, במסגרתו פותח גם השעשועון החדש שיצרו איתי הרמן ועודד קרמר
Do Me a Favor (צילום צילום מסך)
הערוץ הגדול בארגנטינה Telefe ישדר את הפורמט הישראלי Do Me a Favor - כך נודע לאייס. מדובר על פורמט של שעשועון שפותח על ידי ארמוזה פורמטס בשיתוף עם הערוץ הארגנטינאי.
לפני חודשיים חתם ארמוזה על הסכם פיתוח והפצת תכנים עם הערוץ השני בגודלו בסין - JSBC. ההסכם נחתם בזכות מהלך דו-שלבי: השקעה משותפת של JSBC ו\'ארמוזה פורמטס\' בפורמט הפריים טיים גם אני יכול (I CAN DO THAT) פרי פיתוח של ארמוזה פורמטס.
כעת מגיעה \'ארמוזה\' לארגנטינה עם Do Me a Favor, אותו יצרו איתי הרמן ועודד קרמר , שיצרו שעשועונים רבים, בין היתר את Catch ו-Still Standing. ערוץ Telefe מפיק עצמאית את תכניו ונותן שירותי הפקה לתכנים מקומיים ובינ\"ל ליותר מ-100 מדינות, עם תכניות המתורגמות לכ-35 שפות.
Do Me a Favor הושק בפסטיבל מיפ האחרון באוקטובר. מדובר על פורמט קומי בו 2 משתתפים מתחרים זה בזה בשורה של משימות שקשורות בגיוס \"טובות\" מהעוברים והשבים ברחוב או בכל שטח ציבורי הומה אדם. למתמודדים מגבלת זמן בת 10 דקות ותקציב של 250$. המטרה היא לבחון את יכולת הנתינה והתגייסות של הציבור לעזור לזולת גם במקרה שבו אדם זר מבקש את סיוענו, ומאידך לבחון למי מהמתמודדים כושר שכנוע טוב ביותר.
מנכ\"ל ארמוזה פורמט, אבי ארמוזה, מסר כי מדובר ב\"סנונית ראשונה לשיתופי הפעולה שלנו באמריקה לטינית, שמסתמנת כשוק דינמי הנמצא בצמיחה מתמדת. אנו ממאמינים ביכולתה של Telefe לפתוח שער רחב לכל מדינות אמריקה הלטינית עם פורמט כמו Do Me a Favor. דרך שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גופי שידור כמו Telefe ו-JSBC, אנחנו יכולים להציע פתרונות אלטרנטיביים, יצירתיים ורעננים לצרכי שוק הבינ\"ל\".
מנהל עסקים בינ\"ל של Telefe, קלאודיו איפוליטי, מסר כי \"זהו שיתוף הפעולה הראשון עם \'ארמוזה פורמטס\' ועם חברת תקשורת ישראלית בכלל. אנו מצפים להמשך מערכת יחסים ארוכת טווח עם השותפים החדשים בפרויקטים נוספים שנמצאים בפיתוח בחודשים הקרובים\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה