תקשורת ומדיה

מיד אחרי הגלח"צ: אסף ליברמן יגיש את יומן בוקר - במקומו של מיכה פרידמן

ליברמן החל את שירותו הצבאי בגל"צ, ונשאר בתחנה גם לאחר השחרור. בשנים האחרונות הגיש את 'יהיה בסדר' עם אביב לביא, ואת התכנית 'שישבת'
אסף ליברמן מונה אתמול (יום ג\') למגיש יומן הבוקר של גל\"צ. ליברמן מחליף בתפקיד בבוקר טוב ישראל החל מיום ראשון הקרוב, את מיכה פרידמן שהגיש את התכנית מיום עלייתה בשנות ה-80 ועד לפרישתו לפני מספר שבועות, ואת גולן יוכפז שמונה למנכ\"ל חדשות 10.
ליברמן (29) החל את דרכו בגל\"צ כחייל בשנת 2003 ועשה מגוון תפקידים עיתונאים בהם סיקור תחום העבודה והרווחה. עם שחררו החל לערוך ולהגיש במחלקת החדשות של התחנה. כיום הוא מגיש בגל\"צ את יהיה בסדר לצידו של אביב לביא. התכנית עוסקת בנושאים חברתיים-סביבתיים ומסייעת למאזינים להתמודד עם הממסד, הביורוקרטיה ועוולות שונות מצד חברות מסחריות. בנוסף, מגיש ליברמן את התכנית שישבת שמסכמת את אירועי האקטואליה של סוף-השבוע.
\'בוקר טוב ישראל\' היא יומן הבוקר של התחנה הצבאית. על פי נתוני סקר TGI לחצי הראשון של 2013, מאזינים לתכנית כ-300 אלף איש מידי יום, והיא מובילה על הרצועה המקבילה של רשת ב\' בקול ישראל.
מפקד גל\"צ ירון דקל, מסר כי \"אני מאמין כי לצד האחריות הרבה המונחת על כתפיו בתפקיד החדש, הוא גם יצליח לשמור על מובילות יומן הבוקר מול שאר תחנות הרדיו ויצעיד את התכנית להישגים רבים\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אסף ליברמן
    נירית טנא 12/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסף ליברמן מגיש ממש מצויין. מדבר מעניין ולענייין. נעים לשמוע.
    סגור
  • 2.
    העיקר לא אפי טריגר. (ל"ת)
    יופי 12/2013/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הבחירה ממש אבל ממש--->
    שני-מעריצה מס' 1 12/2013/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מוצלחת! מדובר בהגשה סטלנית שאינה מתאימה. אפשר להזניק את משה גל המיתולוגי, יעל דן, עיינה אילון ואולי גם דן שילון. סטלנות על הבוקר-לא בשבילי. צום קל!
    סגור