תקשורת ומדיה

למרות שהחובות הופקדו: הוועדים החליטו להחרים הבוקר את 'הכל דיבורים'

95% מהחוב על השעות הנוספות של עיתונאי הרדיו הופקדו. למרות זאת, הוועדים מוחים על העברת התכנית לירושלים והפקדתה בימי מגישים מערוץ 1
עובדים בקול ישראל מאשרים הבוקר (יום ד\') בשיחות עם אייס כי התשלומים על השעות הנוספות הופקדו בחשבונות הבנק שלהם. ולמרות זאת, ועדי העובדים החליטו לשבש את השידורים, ולא ישתפו פעולה עם התכנית הכל דיבורים שתשודר מ-10:05.
כזכור, בימים האחרונים מחו עובדים ברדיו על כך שההנהלה לא העבירה את התשלומים על השעות הנוספות - מרכיב משמעותי במשכורות עובדי רשות השידור.
בשל כך הם שיבשו את שעת השידור השנייה ביומן הצהריים ביום ראשון, ואתמול השידורים שובשו במהלך אחר הצהריים והעבר . ועדי העיתונאים הציבו אולטימטום להנהלת הרשות לשלם את החוב עד הבוקר, ולא העיצומים יוחרפו.
הבוקר כאמור קיבלו העובדים 95% מהחובות אליהם, כפי שהצהירה ההנהלה מראש, אולם דבר זה לא מונע את הפגיעה בתכניות הרדיו. חבר ועד עיתונאי הרדיו, איאד חרב, כתב הבוקר לעובדים: בשם 2 הוועדים (ועד עיתונאי הרדיו בירושלים והוועד בתל אביב, א\"כ), הוחלט לא לשתף פעולה עם התכנית \'הכל דיבורים\'\".
ומה הסיבה לכך? העובדים ממשיכים למחות נגד הבאת עובדי ערוץ 1 להגשת תכניות הרדיו, ובעיקר \'הכל דיבורים\', והעברת השידור מביתה הטבעי - אולפני הרדיו בתל אביב, ואולפנים בירושלים. בימי רביעי מגיש את התכנית אמיר איבגי, מגיש \'מבט\', ובשבועות האחרונים שידוריו כבר סבלו משיבושים כאלה ואחרים, והוא אף שידר תחת אבטחה.
מרשות השידור טרם התקבלה תגובה. מוועדי העובדים נמסר כי \"מאחר וההנהלה שוב ביצעה מחטף והעבירה השידור והעריכה מתל אביב לירושלים\", הוחלט לפתוח בעיצומים. עוד נמסר כי \"ההנהלה שוב הפקיעה את השידור מידי העורכות הקובועות ומפעילה אותו מבחינת הפקה ועריכה על ידי צוות שאינו עיתונאי. העיתונאים התריעו על כךכבר פעמים רבות ודרשו שמהלך שכזה לא יקרה, אך ההנהלה ממשיכה בשלה. כמו כן יש לציין כי עניין זה נמצא גם בליבו של סיסכוך העבודה הקיים\".
תגיות אמיר איבגי
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לפטר שם את כולם! הורסים לעצמם את מקום העבודה! (ל"ת)
    רון 12/2013/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ברוך אסקרוב הגבר היחידי בועדים (ל"ת)
    רונן 12/2013/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אסקרוב הוא מלך, צריך להיות מנכ"ל הקשות (ל"ת)
    מפיקת על 12/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כשרוצים מוצאים סתם סיבות לשבות (ל"ת)
    tbh 12/2013/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בושה בושה בושה (ל"ת)
    גלעד 12/2013/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור