תקשורת ומדיה

גם יונה לא מתנצל: למה ערוץ 1 גנז פרומו ל'הכל שפיט', ומה הקשר לבחירות

בערוץ עובדים על התכנית של 'לאטמה' שהוקפאה ע"י הנהלת רשות השידור הקודמת, והיא תעלה בשישי. הגניזה: בשל משפט שמזוהה עם 'הבית היהודי'
חבורת לאטמה אושרי כהן הכל שפיט ערוץ 1 (צילום רפי דלויה)
בחירות 2015
בחירות 2015
אין מהמורה שחבורת לאטמה לא נאלצה לדלג עליה בדרך להפקת התכנית הסאטירית שלה בערוץ 1. וכעת מתברר כי גם לקראת עלייתה לאוויר, לא הכל עובר חלק. לאייס נודע כי הבוקר (יום א\') התקבלה הנחיה להסיר פרומו לקידום הכל שפיט בשל השימוש בצמד המילים \"לא מתנצל\", אותו צמד מילים בו עושה שימוש יו\"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט.
הערכה היא כי בערוץ 1 לא רצו ליצור זיהוי כלשהו בין התכנית שתעלה לשידור ביום שישי הבא לבין \'הבית היהודי\', מה גם שהתכנית גם כך מזוהה עם הימין הישראלי, כקונטרה להיהודים באים שנחשבת \"שמאלנית\".
כזכור, 2 התכניות - \'הכל שפיט\' ו\'היהודים באים\' היו אמורות לעלות לשידור כבר לפני שנים, אולם ההנהלה הקודמת עשתה הכל כדי שהדבר לא יקרה. עם הדחתה של ההנהלה הקודמת ומינויו של העורך הראשי יונה ויזנטל, הוא קיבל החלטה לשחרר את 2 ההפקות לשידור , בכפוף לשינויים.
\'היהודים באים\' כבר הופקה וחיכתה על המדף עד שעלתה לאוויר לפני כחודשיים ורשמה ממוצע עונתי של 6% בערבי שישי. \'הכל שפיט\' קיבלה אור ירוק לאחרונה, ובניגוד ל\'היהודים באים\' שצולמה מראש, \'הכל שפיט\' תהיה אקטואלית ורוב מערכוניה יצולמו בימים שלפני שידורה. בתכנית יככב בין היתר אושרי כהן.
מרשות השידור נמסר: \"הקריאטיב של \'הכל שפיט\' נעשה לפני שהבית היהודי השתמש בסיסמא שלו. מכיוון שזה מתחיל להיות מזוהה עם הבית היהודי, אז חשבנו שנכון וראוי לשנות את הסגיר של הכל שפיט\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גיורא 02/2015/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עם ארץ נהדרת בערוץ 2 ? שם מותר הכל?
    סגור
  • 2.
    זה לא אייטם! (ל"ת)
    אמירה 01/2015/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    התנהלות אחראית! מה אתם רוצים ? (ל"ת)
    רוני 01/2015/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור