תקשורת ומדיה

50 הנשים של פורבס: שופטת 'מאסטר שף', 2 עיתונאיות מרשות השידור ומנכ"לית פייסבוק

אילה חסון וקרן נויבך מייצגות את השידור הציבורי. עוד ברשימה: לוסי אהריש, העיתונאית שמרית מאיר, מיכל אנסקי, טל אלכסנדרוביץ', ועדי סופר תאני, שכבשה את המקום ה-1 יחד עם מירי רגב
כתבי אייס | 
אילה חסון (צילום סיגל נפתלי קסל)
מנכ"לית פייסבוק, עדי סופר תאני, ושרת התרבות והספורט מירי רגב, הן הנשים המשפיעות ביותר בארץ – כך על פי מגזין פורבס ישראל, המפרסם היום (יום ה') את דירוג 50 הנשים הנמצאות בעמדות מפתח שונות בחברה הישראלית.
השנה בחר פורבס לשים בקדמת הבמה את נושא חופש הביטוי וחופש המידע - תחום סביבו התפתח בתקופה האחרונה שיח ענף. 2 הנשים שמייצגות יותר מכל את השיח הזה הן רגב שהקרב שהתנהל בינה ובין האמנים, הציב בקדמת הבמה שאלות קשות על גבולות חופש הביטוי, ועדי סופר תאני, שמושכת לא מעט אש בשל הכוח שהיא מחזיקה בידה לשלוט בנוכחותם של גופים ואנשים פרטיים ברשת החברתית.  
עוד ברשימה ניתן למצוא את מנהלת חטיבת החדשות של ערוץ 1, ומגישת הכל דיבורים, אילה חסון, שממשיכה לנפק חשיפות, ופורבס בחר בה למקום ה-21. במקום ה-28 נמצאת קרן נויבך, התכנית מגישת סדר יום ברשת ב', שעוסקת בנושאים חברתיים.
העיתונאית שמרית מאיר, שבעבר הייתה כתבת לענייני ערבים בגל"צ וכיום עורכת את אתר אלמסדר, הוצבה במקום ה-45, וזא לאחר שנטלה על עצמה באופן עצמאי את מלאכת ההסברה הישראלית בעולם הערבי.
מקום אחד אחריה נמצאת אשת התקשורת לוסי אהריש, שמגישה את מהדורות החדשות של הערוץ I24 news, והשנה נבחרה להדליק משואה ביום העצמאות. בפורבס מציינים כי אהריש "רחוקה מלהיות 'ערביית מחמד', כשתקפה את הימין הקיצוני, אבל גם עיתונאים פלסטינים.
במקום ה-47 הוצבה אשת הטלוויזיה והיועצת הקולינארית מיכל אנסקי, שמככבת במאסטר שף, קמפיינים פרסומיים, אבל גם פתחה לאחרונה מסעדה שהפכה להצלחה, ומנהלת את שוק האיכרים. היא גם צפויה להוציא ספר בישול באנגלית, ומפתחת תכנית לייף סטייל אינטרנטית, ומשמשת ראש חברת למון גורו המארגנת טיולים אקסלוסיביים לחו"ל. 
יועצת התקשורת טל אלכסנדרוביץ', שותפה במשרד בן חורין אלכסנדרוביץ', נבחרה למקום ה-48, לאחר "שהצטרפה לליגה של הגדולים באמת", כפי שנכתב בפורבס. המשרד מונה יותר מ-30 עובדים ומנהל יותר מ-80 לקוחות.
דוברת חברת החדשות של ערוץ 10, אדוה גלנטי, לא נמצא ברשימה, אולם היא הוכנסה לרשימת הנשים ששווה לעקוב אחריהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה