תקשורת ומדיה

בגלל היחסים המורכבים עם מוזס: מנכ"ל ynet אבי בן טל פורש

סערה בידיעות - אבל בלי הפתעה: בן טל עוזב לאחר 28 שנה ולאחר שמינויו למנכ"ל הקבוצה לא יצא לפועל. הוא לא היה שבע רצון מפרשת נתניהו-מוזס - לצד חילוקי דעות עם המו"ל
אלכסנדר כץ |  4
אבי בן טל. ynet (צילום יח"צ)
אחד הוותיקים והבכירים בקבוצת ידיעות אחרונות עוזב את תפקידו, על רקע היחסים המורכבים עם המו"ל. מנכ"ל ynet אבי בן טל הודיע לאחרונה על התפטרותו מהקבוצה, בתום 28 שנה, מהן 13 שנה בתפקידו הנוכחי.
העזיבה של בן טל היא מרעישה, אבל לא מפתיעה: כבר לפני שנתיים אמור היה להתמנות למנכ"ל של כל הקבוצה, אולם בשלב מסוים חל קצר עם נוני מוזס, המינוי לא יצא את הפועל ובן טל נשאר מנכ"ל האתר.
במייל ששלח לעובדי הקבוצה היום, כתב בן טל: "אני סוגר היום פרק ארוך, משמעותי ונפלא בחיי. אני עובד בקבוצת ידיעות אחרונות כמעט מאז שהשתחררתי מהצבא. אני מבקש להודות למו"ל, נוני מוזס, על שנים ארוכות של עבודה משותפת, ולאחל לכולכם שתמשיכו להצעיד את ynet ואת הקבוצה לשיאים חדשים".
בן טל גם לא היה שבע רצון בשנתיים האחרונות לאחר שנחשפו תמלילי השיחות בין מוזס לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהגיעו אתמול לשיא עם הפרסום ב'המקור' של הקלטות מפגישות שנתניהו ומוזס קיימו, ובהם עולה כי הם ניסו להגיע להסכם להצרת פעילותו של ישראל היום תמורת סיקור פחות ארסי מצד ידיעות. בין היתר נשמע מוזס אומר כי הוא מנסה לשלוט בעיתונאים שלו, למרות שקשה לקבוע לטאלנטים שלו על מה לכתוב.


השיחות בין נתניהו למוזס
 
כזכור, עומד כעת מוזס בפני כתב אישום על הצעת שוחד, ואילו לגבי נתניהו היועץ המשפטי לממשלה אמור להכריע האם השימועים שהתקיימו לאחרונה, מחזקים את טענתו של נתניהו, או שהם לא ישפיעו, וראש הממשלה יעמוד אף הוא לדין.
גורמים המכירים את הפרטים מספרים כי היחסים המורכבים הפכו בחודשים האחרונים לסכסוך עמוק יותר בין בן טל למוזס, שלא אפשרו את המשך עבודתו של בן טל בקבוצה. 
בן טל הפך בעשור האחרון אולי לאיש החזק בקבוצה, כמי שמנהל את זרוע הדיגיטל והזרוע הטכנולוגית של ידיעות אחרונות. על פי הערכות, הדיגיטל הוא כנראה הכי הזרוע הרווחית היחידה בקבוצה. כשדובר על כך שהוא יתמנה למנכ"ל הקבוצה, הכין בן טל תכנית עבודה במסגרתה יוסט הדגש מפעילות הפרינט ההפסדים לפעילות הדיגיטל, מה שיוביל לפיטורי עובדים רבים. ואולם מוזס לא קיבל את התכנית, וכאמור – בן טל לא מונה בסופו של דבר למנכ"ל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא שבע רצון מפרשת נתניהו מוזס. חחחחחח
    חיים 11/2019/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את אבי בן טל מעניין רק אבי בן טל. הוא עובד בבן טל, משקר עבור בן טל, מגדיל חדרו מגדול מאד לענק עבור בן טל. לא שבע רצון מההחלטה?????? מה הקשר שלו לזה בכלל???
    סגור
  • 3.
    ידיעות כבר לא רלוונטי עם כל הצער
    אלי 10/2019/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף להקטין את הקבוצה בצורה משמעותית בכדי שלא תקרוס
    סגור
  • 2.
    בקרוב גל עזיבות גדול ... (ל"ת)
    הספינה שוקעת - !!! 10/2019/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    העכברים מתחילים לנטוש את הגיגית הטובעת (ל"ת)
    אח שלו 10/2019/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור