תקשורת ומדיה

מעיין פרתי נפצעה בתאונת קורקינט: "בלי הקסדה, לא הייתי כאן"

כתבת "תכנית חיסכון" של החדשות 12 רכבה על קורקינט בתל אביב ונפצעה כשרוכב אופניים התפרץ לעברה: "נזרקתי מספר מטרים קדימה, שמעתי את הקסדה נשברת". פרתי פונתה לבית החולים איכילוב עם נקעים בידיים ומכות יבשות
שרון טל |  1
החלמה מהירה למעיין פרתי (צילום מתוך פייסבוק)
מעיין פרתי, כתבת הצרכנות של "תכנית חיסכון" בחברת החדשות 12, נפצעה אמש בתאונת קורקינט עת שרכבה בטיילת בתל אביב. בפוסט שפרסמה פרתי בפייסבוק סיפרה על התאונה: "עשרות אנשים נפצעים בשגרה במהלך רכיבה על קורקינט חשמלי ואתמול הצטרפתי לסטטיסטיקה. רכבתי עם בן זוגי לטיול בטיילת כשרוכב אופניים התפרץ אלי לנתיב".
פרתי לא הספיקה להאט כדי להימנע מהתנגשות: "בניסיון לחמוק ממנו איבדתי שליטה בכלי. נזרקתי מספר מטרים קדימה ונחבטתי באספלט. נחתתי על צד ימין של הגוף והראש, החבטה הייתה כל כך חזקה ששמעתי את הקסדה נשברת. היום שלי הסתיים בנקעים בשתי הידיים, מכות יבשות ואחרות שהותירו חותם על חצי גוף ופגיעת ראש קלה. וזו הסיבה לפוסט הזה - כנראה שללא קסדה לא הייתי יושבת וכותבת היום... הקסדה הצילה את חיי".
 

גם לי זה קרה... עשרות אנשים נפצעים בשגרה במהלך רכיבה על קורקינט חשמלי ואתמול הצטרפתי לסטטיסטיקה... רכבתי עם בן זוגי...

Posted by Maayan Parti on Sunday, May 17, 2020
קראו עוד ב-ice 
היום (א'), לאחר חודשים ארוכים בהם משבצת השידור של "תכנית חיסכון" הוסבה לטובת מהדורת חדשות מוקדמת, צפויה התכנית בהגשת קרן מרציאנו, לחזור למסך בפורמט המקורי. חזרתה של פרתי לתכנית צפויה להתעכב מעט בשל התאונה: "מקווה לחזור מהר ובכוחות מחודשים" מסרה מעיין למערכת "אייס". 
החלמה מהירה!
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החלמה מהירה.כתבת מעולה ואישיות נהדרת.כך נראה . (ל"ת)
    מיכל 05/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור