תקשורת ומדיה
בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום
משרד החינוך ו-YES הובילו השבוע בפרסום בטלוויזיה, שם נרשמה עלייה גדולה בהשקעה הכספית, כאשר טבעול השקיעה הכי הרבה בדיגיטל וניקולטי בעיתונות. מי עוד פתח את הארנק כדי להגיע לארנק שלכם? מפרסמי השבוע
בזמן שהבחירות בארצות הברית עומדות במוקד ובישראל המצב חוזר לשגרה לאיטו, היקף תקציבי הפרסום בקרב 5 המותגים המובילים בטלוויזיה טיפס משמעותית במדיות השונות. משרד החינוך היה זה שהוציא את הסכום הגדול ביותר בפרסומות בטלוויזיה, אבל לא פחות מארבעה קמפיינים השקיעו למעלה ממיליון שקל.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, חמשת המותגים שהובילו את טבלת הפרסום השבוע בטלוויזיה, שהוציאו לא פחות מ-6.2 מיליון שקל יחד הם: משרד החינוך, YES, מיטב דש, שברון ו-BIG. משרד החינוך הוציאה לא פחות מ-1.52 מיליון שקל עבור הפרסומת לכיתה הדיגיטלית. YES פלוס חוגגת שנה עם השקעה של 1.336 מיליון שקל שמציבים אותה במקום השני, טרייד של מיטב דש במקום השלישי עם פרסום בגובה של 1.157 מיליון שקל. שברון גז טבעי במקום הרביעי עם 1.134 מיליון שקל וסוגרת את הרשימה BIG עם 1.052 מיליון שקל.
בקטגוריית הפרסום בדיגיטל, שם פרסמו חמש הגדולות בכ-1.799 מיליון שקל, UNLIMITED אינטרנט במקום הראשון עם השקעה של 767 אלף שקל, כאשר האתר YOUTUBE קידס במקום השני עם 398 אלף שקל. טבע עם הפרסומת לנוטרילון במקום השלישי עם 238 אלף שקל, כאשר זמן משפחה של תנובה במקום הרביעי עם 224 אלף שקל. במקום החמישי BLENDER הלוואה בקוויק שהשקיעה 171 אלף שקל.

בעיתונות כרגיל, ההשקעה נמוכה בהרבה וכולה מסתכמת בכ-735 אלף שקל בשבוע ל-5 המותגים המובילים, כמעט פי 9 פחות לעומת הפרסום בטלוויזיה השבוע. אופטיקה הלפרין במקום הראשון עם פרסום ב-193 אלף שקל, SWISS SYSTEM במקום השני עם 148 אלף שקל, ניקולטי המשיכה בירידה ונמצאת במקום השלישי עם 134 אלף שקל, בעולם הקולנוע השקיעו 133 אלף שקל ומחסני חשמל במקום החמישי עם פרסום ב-125 אלף שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


