תקשורת ומדיה

רדיו תל אביב משיק תכנית חברתית חדשה בשיתוף פתחון לב ובהגשת אודי סגל

העיתונאי הוותיק ומנכ"ל ארגון "פתחון לב" אלי כהן יעניקו במה קבועה לנעשה בחזית החברתית של ישראל. התכנית החדשה תשודר בכל יום שישי בשעה 12:00   
 
כפיר אדר |  6
אודי סגל ואלי כהן (צילום יחצ)

מגפת הקורונה והסיטואציה חברתית המורכבת עמה מתמודדת מדינת ישראל מביאה את רדיו תל אביב להחזיר לשידור תכנית אקטואליה שתיוחד כולה לנושאים חברתיים. התוכנית תעסוק באתגרים עמם מתמודדת החברה בישראל, ביניהם מצוקת העוני, הזנחת קשישים וניצולי שואה, פריפריה מול מרכז, חינוך, שילוב החלש והנכה בחברה ויציאה ממעגל הרווחה והסעד. 

"התכנית החברתית", תשודר מידי יום שישי בשעה 12:00 בצהריים, בצמידות לתוכנית הדגל של התחנה "גומרים הולכים" עם סגל ודני סידס . למשדר, בשיתוף "פתחון לב", יצטרף מנכ"ל הארגון אלי כהן, שיביא למיקרופון בכל שבוע את המתרחש בזירה החברתית.
אודי סגל מסר: "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לעסוק בנושאי הליבה הכואבים ביותר בחברה הישראלית לצידו של אחד האנשים המשמעותיים ביותר בתחום, אלי כהן, וכמו גם אישים נוספים בעלי רקורד של עשייה בתחום החברתי איתם נשוחח בכל שבוע. השנה האחרונה חשפה את כל הבעיות בחברה הישראלית, הפערים והשסעים ואני גאה על כך שרדיו תל אביב בוחר להישיר מבט ולעסוק בזה בכל שבוע".
אלי כהן, מנכ"ל "פתחון לב", הוסיף: "ברצוני להודות לאבי משולם, רדיו תל אביב ולאודי סגל, מבכירי העיתונאים בישראל, על האומץ והנחישות להביט לעוני בעיניים ולהציב את הנושא, מדי שבוע, על סדר היום. מעגל העוני בישראל, בעיקר בשנה האחרונה נוכח משבר הקורונה, מתרחב ומתעצם וכולי תקווה כי יחד, הודות לעיסוק שבועי בנושא וטיפול בליקויים חברתיים - נצליח להעלות את המודעות הציבורית ולפעול למען אלו שקולם אינו נשמע בשלל נושאים חברתיים בוערים".


עוד הוסיף: "מגפת הקורונה ומערכות הבחירות החוזרות יוצרות הזדמנות להציף ולקדם נושאים חברתיים חשובים ומהותיים, לצד הדגשת החובה לעסוק בצד החיובי והיפה של החברה הישראלית ולשים, סוף סוף, את העשייה החברתית בלב השיח".

אבי משולם, מנכ"ל FM102 רדיו ת"א: "הרדיו של בירת התרבות והעסקים של ישראל מחויב כמו כל העיר תל אביב להניע מחדש את גלגלי הכלכלה הישראלית ולסייע ככל האפשר גם למגזר השלישי ולחלשים בחברה. יחד עם אלי כהן, מנכ"ל פתחון לב, ואודי סגל נתחבר בכל תכנית למתחולל בשטח, נדרוש תשובות מקובעי המדיניות ונייצר רדיו שמחולל שינוי".
 

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא לתת שקל לעמותת פתחון לב= רוע לב
    יבגני 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העמותה שמנעה בעתירתה לביטול חלוקת תלושים לאזרחים מהמעמד הנמוך. אבא שלי מתקיים רק מקצבת זקנה של 3217 ש"ח בלבד. עלה מבריה"מ ולא יודע עברית כראוי. אבל השתמש בכל הקללות האפשריות בעברית נגד העמותה הזו שבכיריה חוגגים עם שכר עתק ומנעו מהנזקקים שעליהם הם עושים קופה. פעם אחת נתנו לנזקקים בלי השפלות - היישר מהמדינה שוברים לקניות בסופר, אבל פתחון לב מנעו את זה כי הם רוצים לסבן את האזרחים עם הקרטוני מזון קמח אורז וההשפלות. לכל הנזקקים אם הם באים אליכם אל תפתחו את הדלת עם הקרטונים שעליהם הם עושים קופה על הציבור ל"סגרון לב" ואל תתנו להם להשתמש בכם כדי לעקוץ את האזרחים והקופה הציבורית למשכורות העתק שלהם. צוחקים כל הדרך אל הבנק ורומסים את האזרחים.
    סגור
  • מסכים שפתחון לב נהגו באכזריות אבל אליעד שרגא שיתף פעולה
    ארקדי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אליעד שרגא ההוא שמכנה את עצמו "התנועה לאיכות השלטון" (תנועה כל כך איכותית שבמשך 30 שנה לא קיימה בחירת על "ראש" התנועה=שיא הדיקטטורה) חשש מאוד שיוזמה מבורכת של שס עלולה להביא להם מצביעים. והרי שס הכריזו שילכו אם נתניהו. ולא צריך להכביר במילים כמה אליעד שרגא מתעב את נתניהו (לא רק בראיונות בתקשורת אלא אפילו הגדיל לעשות וכינה אותו "יצור" בדיון בבגץ). מכאן נסללה הדרך לעתירה משותפת שלהם יחד עם כנופיית "פתחון לב (רוע לב)"בטענה שזה פוגע ב"פרטיות" חחח . איפה היה אליעד שרגא כשהתפרסם שמערכת המשפט אוספת נתונים של אנשים שמפרסמים נגדה ברשתות החברתיות.....אה כאשר זה משרת את האגף הפוליטי של אדון שרגא (שמאל קיצוני) פתאום ה"פרטיות"לא חשובה. כולם יודעים שהתנועה לאיכות השלטון זה עוד שם מכובס לארגון שמאל קיצוניאבל יש כל הרבה נזקקים שלא מצביעים בבחירות.....למה לדחוף פוליטיקה לכל דבר...... מה אכפת לאדון שרגא שיקבלו תלושים?? ושוב.....פתחון לב עם מנכל עם שכר 415 אלף בשנה לא יבין לעולם את הנזקק....השערוריה זה כל כך הרבה אנשים תרמו כסף ל"עמותה" הזאת, ומזעזע שהכסף הולך לעתירות שמונעות מזון מנזקקים!!!!
    סגור
  • 1.
    פתחול לב = רוע לב
    שי 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלי כהן יור העות מקבל משכורת שנתית על סח 415 אלף שח מכסף שנתרם לנזקקים. ומבזבז א זמנו על מנת לקחת את הפת לחם מהעניים והנזקקים. המדינה אישרה לכל משפחה נזקקת סכום של עד 7000 שח למזון. ולאחר שאושר. פתחון לב הלכו לבגץ והקפיאו את זה. בתקופה כלכך קשה בקורונה כבר ראינו סוף סוף את העזרה. והוא פשוט לקח לנו את האוכל מהצלחת. בושה לרוע לב.
    סגור
  • שי שב בשקט וכתוב טוקבקים בשם שס. טיפש (ל"ת)
    אורן 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לא מצביע בבחירות- וחושב שאתם הכי אכזריים בעולם
    שי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מאחל לכם את כל הרע שבעולם, גזלתם מהנזקקים את פת לחמם. צריך לסגור את פתחון (סגרון) לב יחד עם הפוליטיקאים שתמכו במעשה הנבלה הזה של ביטול השוברים. לא תערבבו אותנו עם פוליטיקה. מה אכפת לנזקק מי הביא לו תלושים. עמותה שטוענת שהיא נועדה לעזור לנזקקים גוזלת את פת לחמם??! במדינה מתוקנת היו סוגרים אתכם על המקום!
    סגור
  • מעילה! תרמנו לכם לסייע לנזקק-לא כדי לקחת לו אוכל מהצלחת (ל"ת)
    שימוש לרעה בתרומות 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור