תקשורת ומדיה

דירוג ice: חמש הנשים המשפיעות בטלוויזיה

לרגל יום האישה הבינלאומי, אתר ice עם הדירוגים של הנשים המשפיעות והמובילות בארץ בתחומן, בתקשורת, בטלוויזיה, בעסקים, וגם הדור הבא המבטיח | הפעם: ה-5 של ice בטלוויזיה
מערכת ice |  2
נועה קולר (צילום ורד אדיר)
לכבוד יום האישה בחרנו את 5 הנשים המשפיעות בטלוויזיה בשנה האחרונה. ראינו אותן בסדרות ובתוכניות הטלוויזיה חלקן פרצו וחלקן המציאו את עצמן מחדש אבל מה שבטוח, אי אפשר היה להתעלם מהן.

משהו התפוצץ אצל נועה קולר השנה, ואפילו עננת פרשיית ארז דריגס לא הפריעה לה להיות הדבר הכי מדובר ומפתיע על המרקע שלנו. צחקנו איתה ב"קופה ראשית" שבדרך לעונה שלישית, "חזרות" הדביקה אותנו למסך וגם הקמפיין לדנונה אחד המוצלחים שראינו.
כל מה שהיא עשתה השנה עשה לנו חשק לעוד ונראה שאף אחד לא הופתע כשנבחרה למקום הראשון ברשימת "היפים והנכונים" כי זאת לחלוטין השנה שלה.
אמנם שירה האס צעירה אבל עם התפקידים שהספיקה לעשות בזמן ששחקנים בני גילה מריצים סדרות נוער היא בלב הדרמה. אין דבר שעושה אותנו יותר גאים משחקנים ישראלים שכובשים את הטלוויזיה הבינלאומית, והאס עשתה את זה בגדול כשקיבלה את הכבוד להיות הישראלית הראשונה שמועמדת לפרס האמי על תפקידה כאסתי שפירו במיני סדרה "המורדת", קטפה את פרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל הסרטים האמריקאי "טרייבקה", ובזירה הישראלית זכתה בשני פרסי אופיר ומועמדת לפרס גלובוס הזהב. 

קשה להתעלם מהשנה של מיכל אנסקי. לכאורה היא עושה את אותם דברים שאנחנו מכירים, עונה תשיעית של מאסטר שף, וקמפיינים נוצצים. אולי דווקא בגלל שהיא עושה את אותם דברים זאת השנה שלה. כמעט שנתיים אחרי שלקתה בתסמונת על שם בל שגרמה לשיתוק בפניה, היא שוב על המסך שלנו עם כל הזוהר שלה, כולל סטטוס אישי חדש ועוד ילדה. מיכל אנסקי חזרה השנה ובגדול ואפשר לומר שאפילו כיף יותר להסתכל עליה, ולא רק בגלל הסטייל.
שדרנית ספורט זה תמיד דבר מרשים, אבל על מסלול נינג'ה ישראל עם בטן של הריון מתקדם זה שיא אחר. בכלל, צמד שדרני ספורט שמצליחים לזהור כל כך לצד הצמד הטלוויזיוני אסי עזר ורותם סלע זה די מדהים ואנחנו לחלוטין מטילים את ההצלחה הזאת על ישראל. גם המעבר לתוכנית הבוקר לצד אברי גלעד הוא הישג מרשים שקטפה ישראל השנה ואנחנו רק תוהים איך ימלאו את החלל ב"נינג'ה".
ניב סולטן חותמת את הרשימה שלנו בקטגוריה הזאת. ראינו אותה בעבר בסדרות דרמה, אבל איך לומר "טהרן" זה רמה אחרת, וכובד התפקיד שלה שם אחר. לא עוד סדרות דרמות קלילות ששכחנו אחרי חודש – הפקה בינלאומית מהטובות שראינו וסולטן הכוכבת הראשית עושה את זה בגדול. גם מבחינה עסקית סולטן המציאה את עצמה מחדש כשפתחה את ליין עגילים "סולטנה" בעיצובה. על הקנה הסדרה "בוגד" שעתידה לצאת השנה, מחכים לראות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קופה ראשית חוזרת ובגגול
    איה 03/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אומייגאד איזה כיףףף????????????????
    סגור
  • 1.
    בחירה מוזרה...
    אחת שיודעת 03/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הנבחרת הזו היא לא המשפיעה אלא הסלבריטאית. המשפיעות האמיתיות הן דנה שטרן (יס סטודיו) קרני זיו (קשת), דגנית אטיאס (יס), הילי קסוטו (סלקום) וכו'
    סגור