תקשורת ומדיה

הדרמה "הנערים" של קשת ו-HBO נמכרה למדינה המוסלמית הגדולה בעולם

קשת אינטרנשיונל משלימה סבב מכירות בינלאומי משמעותי לדרמה "הנערים", זוכת 14 פרסי האקדמיה הישראלית - הפקה משותפת דוברת עברית וערבית ראשונה מסוגה של קשת ו-HBO, כאשר תגיע גם לאינדונזיה
כפיר אדר |  2
הנערים (צילום רן מנדלסון)
קשת אינטרנשיונל משלימה סבב מכירות בינלאומי משמעותי לדרמה "הנערים", זוכת 14 פרסי האקדמיה הישראלית - הפקה משותפת דוברת עברית וערבית ראשונה מסוגה של קשת ו-HBO. הסדרה נמכרה לשידורי VOD בפלטפורמת ה-OTT ""Mola TV באינדונזיה - המדינה המוסלמית הגדולה בעולם, שירות הטלוויזיה בתשלום Now TV שבהונג קונג ורשת הברודקאסט SBS שבאוסטרליה.
סבב מכירות זה מצטרף למכירות העבר של הסדרה ל-Canal+ הצרפתית, HBO אמריקה הלטינית ואירופה, הפלטפורמות הישראליות yes, HOT, סלקום ופרטנר, וערוצים בבלגיה ובוסניה הרצגובינה. הסדרה, שיצרו חגי לוי, יוסף סידר ותאופיק אבו ואיל ואשר הופקה על ידי מובי פלוס, עוסקת באירועי קיץ 2014 בישראל. היא שודרה בישראל ובעולם במהלך 2019-2020 והניבה שיח בפרופיל גבוה בעיתונות הישראלית והעולמית.
לצד "הנערים", סגרה קשת אינטרנשיונל שורת עסקאות לסדרות ופורמטים נוספים בהפצתה: אינדונזיה: "חטופים" בגרסתה ההודית, סדרת האקשן הצבאית "The Brave" של קשת סטודיוס ויוניברסל טלוויז'ן ששודרה ב-NBC והמיני סדרה האוסטרלית Secret Bridesmaids' Business; הונג קונג: מותחן הריגול הבריטי בהשקעת הקרן הבינלאומית של קשת, "משפטה של כריסטין קילר"; אוסטרליה: "The A Word" - הרימייק הבריטי של BBC ל"פלפלים צהובים" של קשת.
קרני זיו, מנהלת הדרמה של קשת: "אנחנו שמחים שסדרה שבמרכזה סיפור אנושי טרגי מלב ליבו של הסכסוך הישראלי-פלסטיני, מסוגלת לחצות גבולות ולגעת בלבם של צופים מכל רחבי העולם, ועכשיו, לראשונה - גם צופים מוסלמים. לסיפור אנושי טוב אין גבולות. קשת גאה לעבוד עם מיטב היוצרים הישראלים וליצור חווית תוכן ישראלית המתגלה גם כסיפור אוניברסלי."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הסרט בטח מדבר יותר עלינו ועל הפלסתינאים
    א.א.חיפה 04/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור כל מה שיוצר סרט שיותר מדבר על הסכסוך ערבים וישראלים מדוע שלא יתענינו בסרטי המדגישים כמה הם מסכנים. כמה סובלים הם.
    סגור
  • 1.
    נווו, מה מוזר? סדרה אנטי ישראלית תתקבל בברכה בעולם האנט (ל"ת)
    דקל 04/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור